Magazinul online Froopt a intrat în portofoliul de investiții Netopia Ventures

Date:

Magazinul online Froopt de fructe și legume ecologice a intrat în portofoliul fondului de investiții Netopia Ventures, parte a grupului de firme Netopia.  Netopia Ventures are ca misiune să sprijine antreprenorii care vor să își dezvolte propriile business-uri, prin finanțare, precum și prin sesiuni de mentorat. 

Ioana Pantelimon, Froopt: „Una dintre cele mai importante direcții strategice atunci când vorbim de activitatea Froopt este sustenabilitatea. Promovăm agricultura ecologică, benefică în primul rând pentru mediu și care contribuie la menținerea ecosistemului pământului. De asemenea, prin lanțul scurt de aprovizionare pe care îl oferă Froopt, micii fermieri cu care colaborăm pentru furnizarea produselor se pot dezvolta organic, alături de noi. Faptul că am intrat în portofoliul de investiții NETOPIA Ventures ne va facilita extinderea și creșterea business-ului, menținându-ne strategia de sustenabilitate, și implicit a colaboratorilor și furnizorilor noștri de fructe și legume.”

Felix Crișan (foto), cofounder Netopia Ventures: „Abordarea Netopia Ventures este una atipică acestei piețe. Spre deosebire de alte fonduri de investiții, pe noi ne interesează mai mult ideea și mai ales dorința de a construi. Așadar investim în proiecte în care credem, în startup-uri care arată că prin viziunea lor pot oferi o inovație, fie că este tehnologică sau pe masă. Froopt este o companie care pune accentul pe sustenabilitate, susține producătorii locali, iar prin spiritul antreprenorial oferă posibilitatea consumatorilor finali să aibă acces simplu și rapid la o hrană sănătoasă.”

Froopt reamintește că „a fost lansat în mai 2021 și a încheiat anul trecut, după șase luni de activitate, cu o cifră de afaceri de 140.000 de euro. Pentru anul în curs, compania estimează venituri în valoare de peste 500.000 de euro. 

Obiectivul pe care Froopt și-l propune este să adune în jurul său mici fermieri români care produc responsabil și sustenabil și împreună cu aceștia să le ofere clienților care apelează la serviciile sale posibilitatea de a-și achiziționa produse alimentare sănătoase, din surse controlabile. 

Prin flota proprie, compania pune la dispoziția clienților săi livrarea a doua zi de la efectuarea comenzii. Astfel, legumele, fructele, sau lactatele, sunt transportate în București și Ilfov cu vehicule ce au încorporat tehnologie pentru a controla temperatura din timpul transportului. Pentru livrarea în țară, Froopt folosește curieratul rapid, iar coletele sunt transportate în temperatură controlată pasiv. 

Froopt oferă clienților săi una dintre cele mai mari game de legume și fructe bio vândute online. În prezent și-au extins gama cu noi produse complet ecologice, precum:  lactate, conserve de legume și fructe, sucuri naturale și produse de băcănie. Totodată, compania are în plan extinderea sortimentelor  și către produse din carne. 

Potrivit datelor Froopt, coșul mediu de cumpărături este în valoare de circa 215 lei pe comandă. De asemenea, 44% dintre clienți comandă cu recurență de două sau trei ori în fiecare lună. Cei mai mulți dintre aceștia sunt familii tinere cu copii, care își doresc o alimentație sănătoasă și sunt preocupați de calitatea hranei pe care o consumă. 

Printre companiile în care Netopia Ventures a investit până în prezent se numără: Milluu – o soluție complet digitală dedicată închirierii rezidențiale, ce conectează direct proprietarii de apartamente și chiriași, MOCAPP – platformă digitală pentru managementul campaniilor cu influenceri, SupplyBlockchain – soluție bazată pe blockchain, care permite urmărirea produselor de-a lungul lanțurilor de producție și distribuție, Soundfeed – o platformă de management al contractelor de licențiere de muzică sau Oveit, cu al lor proiect Streams.live – un marketplace video pentru magazinele online”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...