Ca parte a strategiei de inovație digitală a grupului, NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor și dezvoltator de centre comerciale din zona Europei Centrale și de Est, anunță în premieră pe piața locală dezvoltarea și implementarea aplicației mobile de loialitate SPOT. Aplicația permite clienților utilizarea beneficiilor acumulate în oricare dintre cele 15 centre comerciale* din România – în mod personalizat, în funcție de preferințele de cumpărături.   

Noua aplicație, unică în piața de retail din România, dar și în Europa, își propune să ofere clienților acces la beneficii în centrele comerciale din portofoliul grupului la nivel local și european. România este prima țară în care compania a lansat aplicația mobilă, urmând ca în viitorul apropiat SPOT să fie implementat și în restul celor opt piețe în care compania activează.

Programul de loialitate SPOT a fost dezvoltat în baza rezultatelor unui studiu de piață complex derulat de companie în rândul clienților centrelor comerciale. Potrivit acestora, cele mai importante aspecte pentru ei sunt accesul la beneficii personalizate în funcție de nevoile și preferințele de cumpărături, diferențierea recompenselor pe bază de statut – în funcție de numărul punctelor acumulate – și o experiență de recompensare direct în aplicație.

Astfel, prin accesarea aplicației SPOT, fiecare sesiune de cumpărături dintr-un centru comercial le va aduce utilizatorilor puncte de loialitate, cu ajutorul cărora aceștia vor avea acces la oferte și beneficii exclusive în oricare dintre cele 15 centre comerciale NEPI Rockcastle din țară, în funcție de statutul atins în programul de loialitate. Utilizatorii vor beneficia de reduceri, experiențe personalizate, recompense și cadouri sau vouchere de cumpărături aplicabile unei selecții de magazine partenere.  

,,Aplicația SPOT face parte din strategia grupului de a crește investițiile în tehnologie, consolidând și mai mult piața de retail, unde dispunem de expertiză și putem aduce inovații în zona de experiențe de cumpărături. Ne-am asumat accelerarea procesului de digitalizare și a inițiativelor de tip omnichannel, ceea ce presupune regândirea și repoziționarea companiei la nivel de experiență oferită clienților și chiriașilor. România, ca primă piață de implementare și lansare a aplicatiei SPOT, a fost o alegere naturală, unde ritmul de adopție a tehnologiilor noi este mai rapid ca niciodată. Ce ne dorim este să fim în continuare alegerea principală pentru consumatorii moderni, printr-o serie de oportunități și beneficii gândite strategic”, a declarat Alex Morar, CEO NEPI Rockcastle. 

Cum se pot înrola clienții în programul de loialitate al aplicației mobile Spot?

După descărcarea aplicației, utilizatorii trebuie să își creeze un cont și să se autentifice. Pentru a obține punctele de loialitate, aceștia trebuie doar să scaneze bonul aferent fiecărei sesiuni de cumpărături. Odată cu acumularea punctelor, statutul din aplicației se schimbă, clienții putând accesa 3 niveluri: Select Spot (obținut implicit la autentificare), Premium Spot și Elite Spot. Odată ce utilizatorul atinge un nou statut în aplicație, acesta este valabil timp de 1 an și poate fi accesat în toate cele 15 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle din România înrolate în aplicație.

Clienții au posibilitatea de a-și folosi punctele de loialitate pentru a activa o gamă complexă de recompense și premii speciale ce pot fi accesate în aplicație. Totodată, au opțiunea de a selecta în aplicație mall-ul principal pe care îl vizitează în mod frecvent, dar și posibilitatea de a folosi beneficiile acumulate în oricare alt centru comercial NEPI Rockcastle.

Aplicația poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store.

DISTRIBUIȚI