Numărul asigurărilor de a doua opinie medicală, dublat față de 2020

Date:

Aegon România a distribuit prin rețelele de brokeri un număr dublu de asigurări de a doua opinie medicală în acest an, față de 2020.

Sînziana Maioreanu (foto), CEO al Aegon România: „Pentru noi, dezvoltarea parteneriatelor cu rețelele de brokeri este importantă. Împreună putem duce mai aproape de români produse simple, accesibile și care răspund unor nevoi actuale prin faptul că asigură protecție financiară în caz de diagnostic oncologic, acces la tratament de specialitate în sistem privat, acces la rețele internaționale de medici pentru siguranța tratamentului sau a diagnosticului. De fiecare dată apare întrebarea simplă: De ce ți-ai asigura doar mașina/casa/poate vacanța și te-ai lăsa pe tine deoparte? Viața și sănătatea ta, a celor dragi ție chiar sunt cele mai importante. Ai grijă de ele!” 

Un sondaj realizat în rândul clienților Aegon România arată că „60% dintre românii care au achiziționat produse de a doua opinie medicală, Aegon Diagnose.me, în 2021 au fost motivați de nevoia de a fi siguri că diagnosticul sau tratamentul primite inițial sunt corecte. Principalele caracteristici ale produsului care au suscitat interesul au fost accesul la medici de renume internaţional, din Europa și SUA, precum și posibilitatea de a-și încărca documentele online şi a obține un răspuns fără a merge la doctor, în special în perioadele de creștere a numărului îmbolnăvirilor de coronavirus”. 

Aegon România anunță că în acest an, „a încheiat două noi colaborări, cu Destine Broker și Fabrica de Asigurări, ajungând în prezent la un portofoliu de peste 20 de companii de brokeraj din țară, printre care companii de top din industrie: Campion Broker, Inter Broker, Millenium Broker, Safety Broker, Transilvania Broker și mulți alții”. Totodată, „și-a propus să continue campania de educație financiară a publicului din convingerea că asta va duce la creșterea pieței locale a produselor de asigurare, care are potențialul de a recupera decalajul față de țările vecine”.

Sînziana Maioreanu: „Brokerii au un rol extrem de important în comunitate, ei sunt foarte aproape de oameni, îi consiliază, îi pot ajuta și le pot oferi soluțiile financiare potrivite și complete pentru sine și pentru familiile lor. Prezența brokerilor pe întreg teritoriul României, indiferent că vorbim de zona urbană sau rurală, este esențială pentru ca educația financiară și informațiile despre asigurări să fie cât mai aproape de orice român. Dacă vezi necesitatea asigurării bunurilor materiale, nu ar trebui să uiți de ceea ce este cel mai important, viața și sănătatea ta, fără de care nu te poți bucura de nicio posesiune. Și, în ciuda convingerii multora, aceste produse de asigurare de viață nu sunt scumpe”.

Emilia Leonte, Sales Director Aegon: „Noi ne vom concentra în lunile următoare și pe o promovare intensă a asigurării oncologice, Optimist. Pandemia a încetinit controalele preventive, țara noastră oricum nu stătea foarte bine la acest capitol din rațiuni care țin atât de teamă, cât și de lipsa unei culturi a analizelor de rutină. Acum oamenii sunt și mai reticenți să meargă în unități medicale, dacă nu consideră că este absolut nevoie, mai ales în contextul supraaglomerării spitalelor cu pacienți Covid. Specialiștii au prognozat, din păcate, o creștere a cazurilor de cancer în următoarea perioadă. O asigurare în caz de diagnostic cu cancer poate funcționa ca o plasă de siguranță, oferind banii de care ai mare nevoie pentru investigații, tratamente sau deplasări la clinici de specialitate. În cazul asigurării Optimist, pe lângă despăgubirea în bani în caz de diagnostic cu cancer, oferim și un voucher de acces la tratament de specialitate în clinicile private Amethyst din București, Timișoara și Cluj”. 

Aegon România reamintește că „face parte dintr-unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume, specializat în asigurări de viață, planuri de pensie și soluții pentru investiții. Aegon are, la nivel mondial, o tradiție de peste 175 de ani. În total, cei peste 22.300 de angajați ai companiei oferă servicii financiare pentru aproximativ 34,4 de milioane de clienți din America, Europa și Asia. Aegon a intrat pe piața din România în 2007, prin compania de pensii private, și în 2008 prin compania de asigurări de viață. În prezent, Aegon are în România peste un milion de clienți și 150 de angajați”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Miercuri, 22 mai, la CCIB, Conferința FOCUS București

Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB)...

Protocol de colaborare CCIR – Ministerul Educației

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...