Obligațiunile Elefant Online emise în 2018 au ajuns la scadență. La final emisiunii peste 650 de investitori dețineau obligațiunile, de zece ori mai mult decât cei care au subscris inițial

Date:

Elefant Online va rambursa integral astăzi suma pentru cele 76.514 obligațiuni corporative emise în anul 2018 și ajunse la maturitate. Suma reprezintă principalul în valoare de 100 lei/obligațiune și ultimul cupon aferent celei de-a șasea perioade de dobândă în valoare de 4,5616 lei/ obligațiune. 

Valoarea emisiunii de obligațiuni a Elefant Online s-a ridicat la 7,65 milioane lei și au avut o dobândă anuală fixă (cupon) de 9%, plătibilă semestrial. Emisiunea de obligațiuni, lansată în urmă cu trei ani, a fost subscrisă prin plasament privat intermediat de SSIF Tradeville, de către 65 de investitori, dintre care 61 persoane fizice și 4 persoane juridice. La plata ultimului cupon erau înregistrate 641 persoane fizice și 12 persoane juridice. Numărul mare al investitorilor finali arată un interes major pentru obligațiunile Elefant pe durata de viață a acestora.

Suma pe care am atras-o a fost investită în dezvoltarea platformei Elefant, iar interesul crescut al investitorilor în obligațiunile emise arată încredea pe care au avut-o în companie dar și în planurile de dezvoltare ale acesteia. Succesul acestei emisiuni arată faptul că instrumentele de pe piața de capital reprezintă un mijloc prin care banii investitorilor ajung în economia reală contribuind la dezovoltarea companiilor”, a declarat Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.

Plata se va efectua prin intermediul Depozitarului Central și a băncii Transilvania. Obligațiunile emise de Elefant Online S.A. au fost tranzacționate în cadrul Sistemului Alternativ de Tranzacționare administrat de Bursa de Valori București, începând cu 20 februarie 2019, sub simbolul ELEF21.

Elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România cu afaceri în creștere. Compania a înregistrat o valoare a GMV (gross merchandise volume) de 120,7 milioane lei, față de 117 milioane lei în primele șase luni ale anului 2020, în timp ce numărul de vizitatori unici pe de pe platformă a crescut cu 25%, până la 12 milioane în primele șase luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Elefant are în plan să ajungă la un număr de  50 de showroom-uri la nivel național în următorii patru ani. În prezent compania deține 11 showroom-uri și 14 puncte de ridicare. 

Obligațiunile sunt valori mobiliare ce pot fi emise atât de autorități centrale sau locale, cât și de companii. Acestea oferă deținătorului o dobândă regulată (cupon) iar la maturitate, acesta primește înapoi întreaga sumă investită inițial. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Prelungirea plafonării primelor RCA nu este un „medicament minune”

Industria de asigurări a luat nota cu profunda...

Digitalizarea raportărilor fiscale – etapele anului 2024. Ce schimbări apar la e-Factura?

de Victoria Dobre, Senior Manager și Ștefan Machidon,...

Costul proprietății – mai scump din 2025 pentru toți. De ce și cum?

de Alex Milcev, Partener, liderul departamentului Asistență fiscală și...

Criza energetică a Europei a fost învinsă în primul rând datorită, reducerii voluntare a consumului de energie 

În februarie 2024 Comisia Europeană a recomandat statelor membre...