OMNIASIG Vienna Insurance Group a înregistrat o creștere consolidată în primele trei trimestre ale anului, datorită strategiei de dezvoltare a companiei, axată prioritar pe adaptarea la nevoile, așteptările și dorințele clienților și partenerilor noștri. Pentru a asigura progresul, compania și-a menținut evoluția echilibrată și politica de subscriere prudentă, prin dezvoltarea și modernizarea produselor și serviciilor, investind constant în digitalizare și inovație. Ca urmare, primele brute subscrise în acest interval au crescut cu peste 35% față de aceeași perioadă a anului precedent, iar profitabilitatea s-a menținut la un nivel satisfăcător și sustenabil în acest interval.

OMNIASIG și-a adaptat în mod constant activitatea și serviciile oferite în funcție de contextul prezent al pieței locale și tendințele macroeconomice și geopolitice internaționale, punând accentul pe permanenta adaptare organizațională și îmbunătățire constantă a serviciilor și produselor oferite. 

Prime Brute Subscrise:>1,5 miliarde lei

Valoarea agregată a primelor brute subscrise de companie în primele trei trimestre ale anului a fost de aproximativ 1,5 miliarde lei, în creștere cu cca. 35% comparativ cu același interval al anului trecut. Valoarea agregată a despăgubirilor plătite de companie în această perioadă s-a ridicat la aproximativ 800 milioane lei.

„Aceste rezultate foarte bune se datorează întregii echipe de profesioniști OMNIASIG, care pe parcursul acestui an plin de provocări a continuat să dea dovadă de dedicare, efort constant de a depăși orice bariere, precum și optimism, întărind astfel eficiența strategiei noastre de business, orientate spre adaptarea la nevoile și așteptările clienților și partenerilor. Suntem un partener de încredere, stabil și investim în dezvoltarea permanentă a unor soluții care să simplifice viețile clienților și să le dea siguranța de a merge mereu cu toată încrederea mai departe, știind că noi preluăm riscul pentru ei. Un alt obiectiv strategic extrem de important pentru noi, pe care am continuat să ne axăm puternic și în 2022, a fost urmărirea sustenabilității activității noastre pe toate planurile, prin derularea mai multor inițiative de responsabilitate socială, susținerea educației, implicare în comunitate și voluntariat, acționând mereu cu solidaritate față de comunitățile din care facem parte și față de categorii defavorizate de persoane din toată țara.”

Linia Property (Asigurările de incendiu și calamități naturale) a avut o creștere de cca. 15% în acest interval. Ne bucurăm să observăm creșterea pe această linie, întrucât o poliță de asigurare oferă oricărui business, indiferent de dimensiunea sa, siguranța continuității activității, indiferent de riscurile și evenimentele neprevăzute ce pot apărea, ceea ce susține succesul sustenabil, pe termen lung. 

Asigurările de Sănătate:    ~40%

Am putut observa în continuare o conștientizare din partea clienților asupra importanței serviciilor medicale de calitate în primele trei trimestre ale acestui an, linia Asigurărilor de Sănătate înregistrând din nou o creștere importantă a primelor brute subscrise, de aprox. 40%. 

În această perioadă, Asigurările Auto, CASCO și RCA au continuat creșterea, valoarea agregată a primelor brute subscrise, cumulat pe ambele linii, fiind de cca. 1,1 miliarde lei, cu aprox. 40% mai mult decât în perioada similară a anului trecut. Este un avans consistent al volumului de prime brute subscrise, generat de adaptarea continuă a portofoliului de produse atât pentru asigurările facultative, cât și pentru cele obligatorii, precum și de efortul companiei de a furniza servicii de asigurare de calitate și un proces eficient și rapid de plată a despăgubirilor. Valoarea agregată a despăgubirilor plătite pe cele două linii, a fost în acest interval de cca. 670 milioane lei. 

Totodată, o creștere a fost înregistrată în acest interval și pe liniile Asigurărilor de Răspundere Civilă Generală și a Asigurărilor de Călătorie.  

Numărul de reclamații înregistrate unic per petent și per caz de OMNIASIG în primele trei trimestre ale acestui an a fost de 393, în timp ce numărul reclamațiilor soluționate favorabil a fost de 48, restul fiind neîntemeiate. Raportat la numărul polițelor de asigurare emise de companie şi care nu au fost anulate, numărul de petiții înregistrate unic per petent și per caz reprezintă doar 0,04% dintre acestea. Totodată, raportat la numărul de dosare de daună notificate în această perioadă, numărul de reclamații înregistrate unic per petent și per caz reprezintă 0,18% dintre acestea.

NPS:        88,03%

OMNIASIG evaluează, începând cu anul 2015, nivelul calității serviciilor oferite clienților prin sistemul de măsurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel internațional. Astfel, clienții care au avut un dosar de daună la OMNIASIG sunt rugați să evalueze experienţa avută şi modalitatea de instrumentare a daunei, satisfacţia asiguratului şi calitatea serviciilor oferite fiind măsurate într-un sistem eficient, pe o scală de la 1 la 10. Rezultatul NPS cumulat în primele trei trimester ale anului a fost de 88,03%. 

DISTRIBUIȚI