OMNIASIG a plătit daune în baza polițelor de sănătate aproximativ  47 milioane de lei în 2023

Date:

OMNIASIG Vienna Insurance Group a plătit pentru cele aproximativ 157.000 de dosare de daună deschise în baza polițelor de asigurare de sănătate din portofoliu aproximativ  47 milioane de lei în cursul anului 2023. 

Media de vârstă a persoanelor care au folosit serviciile medicale incluse în asigurarea OMNI+ în 2023 este de 38 de ani, iar specializările accesate cel mai frecvent de către aceștia au fost medicina de laborator, imagistica, ginecologia, recuperarea medicală și ORL.

OMNIASIG a acoperit peste 260.000 de servicii medicale pentru cei aproximativ 40.000 de asigurați prin intermediul asigurării de sănătate OMNI+.

Orașele în care cei mai mulți asigurați OMNIASIG au accesat beneficiile asigurării de sănătate sunt București, Timișoara, Iași, Cluj și Brașov.

Femeile au apelat mai des decât bărbații la serviciile incluse în asigurarea de sănătate. Media accesărilor pentru femei a fost de 5,4, respectiv 4,5 pentru bărbați. Totodată, în 2023 s-a observat o frecvență mai mare de utilizare a beneficiilor asigurării OMNI+ în rândul membrilor de familie, față de accesările angajaților asigurați. Media accesărilor pentru membrii de familie a fost de 5,5, comparativ cu media angajaților asigurați de 4,9. De asemenea, beneficiile asigurării de sănătate au fost accesate preponderent de angajați din domeniile IT, industria financiară și comerț.

În 2023, OMNIASIG a oferit clienților săi acces la peste 1.350 de clinici partenere din țară pe baza asigurării de sănătate OMNI+. Accesarea serviciilor medicale in aceste clinici a fost in procent de 76%. Sistemul de accesare a clinicilor partenere permite decontarea directă a serviciilor medicale, proces prin care plata se face direct între OMNIASIG și furnizorul medical, fără a implica financiar persoana asigurată. 24% dintre asigurații OMNIASIG au optat pentru sistemul de rambursare a serviciilor medicale. Acesta le permite asiguraților accesul la serviciile oricărei clinici din țară, valoarea serviciilor medicale fiind ulterior decontată de către OMNIASIG conform planului de acoperiri din polița de asigurare. Pentru efectuarea plăților, timpul mediu de rambursare a fost de 6 zile lucrătoare de la avizarea inițială. 

OMNIASIG lucrează constant la îmbunătățirea serviciilor oferite clienților săi. Astfel, în 2023 peste 740 de clinici partenere au implementat cu succes portalul digital OMNIdoc, sistem care le permite asiguraților OMNI+ să beneficieze de autorizarea directă a serviciilor medicale între clinică și OMNIASIG, fără a fi nevoiți să contacteze Call-Center-ul OMNIASIG pentru pre-autorizarea serviciilor. Digitalizarea procesului de autorizare a serviciilor medicale va continua și în 2024 pentru a cuprinde întreaga rețea națională de clinici partenere.

Verificarea clinicilor partenere înrolate în platforma OMNdoc se poate face pe website-ul OMNIASIG, aici.

In call center-ul OMNIASIG, 021.9669, timpul mediu de răspuns în 2023 a fost de doar 17 secunde.

OMNIASIG urmărește în mod constant să ofere clienților săi servicii prompte și de înaltă calitate, astfel că rezultatul Net Promoter Score (NPS), acordat conform evaluării asiguraților, pe durata derulării dosarului de daună, a fost de 95

Asigurarea de sănătate OMNI+ reprezintă un atu în portofoliul de beneficii al oricărui angajator pentru protecția și retenția angajaților. OMNI+ permite angajaților accesul la o gamă largă de servicii medicale și include un sistem eficient de utilizare, adaptabil în funcție de necesitățile și preferințele fiecărui utilizator. Asigurații pot alege orice clinică sau spital privat de pe teritoriul țării, atât pentru consultații simple (în regim normal sau telemedicină), cât și controale, analize de laborator și investigații (inclusiv cele complexe de tip CT, RMN), până la urgențe medicale, spitalizare, tratamente și intervenții chirurgicale, sau acoperiri pentru cazurile medicale complexe.  

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...