P3 Logistic Parks, laureat al studiului Real Estate Brand Value

Date:

Logistic Parks (P3), investitor, proprietar, dezvoltator și manager pe termen lung de proprietăți logistice europene, a primit pentru a treia oară consecutiv titlul de „Cel mai bun dezvoltator de logistică din Europa de Sud”, cu ocazia ediției numărul 13 a studiului Real Estate Brand Value organizate de Institutul European al Brandurilor din Industria de Real Estate. Totodată, a primit premiul „Cea mai mare creștere a unui brand”, pentru „cea mai mare evoluție în ceea ce privește reputația brandului, la toate categoriile și dintre toate țările participante”.

Pornind de la această performanță, Sönke Kewitz, director general al P3 Logistic Parks Germania, spune: „În ultimii ani, ne-am concentrat foarte mult pe a atinge un ritm dinamic de creștere și am investit în mod constant în noi locații și în extinderea portofoliului de active. Acest lucru ne-a permis să ne consolidăm în mod semnificativ prezența în Europa. Însă, mai presus de orice, datorăm acest premiu echipei noastre extraordinare, care și-a asumat angajamentul de a rămâne aproape nu doar de clienți, ci și de comunitățile în care ne aflăm. Cei 200 de experți ai P3 acordă o importanță deosebită promisiunilor companiei, atât în ceea ce privește calitatea proprietăților logistice pe care le dezvoltăm, cât și în modul în care relaționăm cu clienții, oferind servicii complete, de la A la Z, cu măiestrie și umanitate. Aceste două premii reprezintă o confirmare clară că facem lucrurile bine. Și putem fi mândri de acest lucru”.

Harald Steiner, CEO Institutul European al Brandurilor din Industria de Real Estate: „În numele Institutului European al Brandurilor din Industria de Real Estate, aș dori să felicit compania P3 Logistic Parks pentru acest premiu. Este o realizare însemnată să poți desăvârși propria performanță și să îndeplinești toate criteriile”.

P3 subliniază că „în fiecare an, Institutul European al Brandurilor din Industria de Real Estate cu sediul în Berlin recunoaște cele mai puternice companii din această industrie pentru realizările lor în gestionarea prezenței și poziționarea lor pe piață prin premiul Real Estate Brand Award. Mai bine de 109.000 de experți din industrie analizează peste 1.400 de branduri active pe 45 de piețe europene. Opiniile acestora servesc drept fundament pentru cel mai important studiu european cu privire la valoarea brandurilor din industria de real estate, care a aniversat în 2021 cea de-a treisprezecea ediție consecutivă”. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Mihai Daraban: Consiliul de afaceri România – EAU își va începe activitatea în scurt timp 

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României...

Politică şi politicianism în procesul integrării europene a României 

| de Prof. univ. dr. Vasile Pușcaș, membru corespondent al Academiei Române 

DIGI se pregătește pentru lansarea serviciilor în Belgia

DIGI a făcut încă un pas în procesul de...

Finanțare, sustenabilitate, tehnologie: comandamentele FoodIntelForum AQUA Carpatica pentru tot anul

Timpul trece iar ecourile puternice ale FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția...