Platforma Brio® își dublează evaluarea la 5,5 milioane de euro

Date:

Platformă ed-tech de măsurare a performanței educaționale Brio® anunță atingerea valorii de 5,5 milioane de euro (evaluare post-money), valoare dublă față de septembrie 2020 (prima campanie de finanțare pe aceeași platformă de crowdinvesting) și deschiderea unei noi runde de investiții prin intermediul SeedBlink. Noua rundă de investiții este condusă de oamenii de afaceri Horia Manda și Valentin Tăbuș, parteneri în AXXESS Capital, care au investit 550.000 de euro, devenind acționari ai Brio®. Lor doi investitori li se alătură o nouă rundă de finanțare deschisă pe SeedBlink, de 250.000 de euro. Membrii Brio Syndicate (SPV-ul constituit ca urmare a listării precedente pe platformă), care dețin deja calitatea de acționar, și-au exercitat dreptul de preempțiune la investiții a priori deschiderii ofertei publice. Valoarea disponibilă pentru oferta publică devine 150.000 de euro.

Dragoș Iliescu, CEO, Chief Scientist și fondator Brio
Dragoș Iliescu, CEO, Chief Scientist și fondator Brio

Dragoș Iliescu, CEO, Chief Scientist și fondator Brio® „La mai puțin de un an și jumătate distanță de prima noastră campanie pe SeedBlink, Brio® a crescut într-un ritm accelerat și am reușit să facem lucruri cu însemnătate pentru educația din România, foarte multe în premieră, printre care: prima olimpiadă digitală de matematică, testele naționale de literație și de literație digitală, teste de istorie și primul program integrat de pregătire a profesorilor din România în utilizarea platformelor digitale. Avem în continuare planuri importante care vizează dezvoltarea și expansiunea noastră, iar faptul că anunțăm acum o nouă rundă de investiții reprezintă o confirmare a parcursului nostru de succes și o dovadă de încredere a investitorilor în produsul nostru”.

Horia Manda, investitor: „Doi factori mă conving să investesc într-un business: calitatea grupului de oameni care stă în spatele produsului (aceasta fiind condiția esențială), și perspectivele reale de creștere ale businessului. În plus, în cazul specific al lui Brio® am văzut – pe lângă impactul imediat în transformarea digitală a educației din România, prin premise științifice, aliniate timpurilor pe care le trăim – potențialul de aplicare internațională a proprietății intelectuale generate”.

Andrei Dudoiu, Managing Partner la SeedBlink
Andrei Dudoiu, Managing Partner la SeedBlink

Andrei Dudoiu, Managing Partner la SeedBlink: „Brio® se remarcă prin leadership-ul puternic, rezultatele financiare și potențialul oportunităților de piață. Angajamentul față de utilizatorii lor și obiectivul educațional cu impact social este o sursă de inspirație. Evoluția companiei este susținută de o platformă cu adevărat diferențiată, bazată pe psihologie cognitivă, bine aliniată la curriculum-ul de bază pentru clasele I-XII. Suntem încântați de validarea investitorilor ce conduc această rundă, Horia Manda si Valentin Tăbuș, și de faptul că sprijinim încă o dată planurile de evoluție ale Brio® prin comunitatea noastră de investitori”.

Brio® subliniază că „finanțarea corespunzătoare acestei runde va fi destinată, în primul rând, consolidării produsului pe piața românească, prin dezvoltarea unei platforme SaaS ce va acoperi în totalitate nevoile de testare și evaluare ale oricărei instituții de învățământ și, în al doilea rând, dezvoltării și lansării externe a produsului de învățare prin testare pe care Brio® îl dezvoltă utilizând algoritmi de generare programatică de itemi și Artificial Intelligence. 

În septembrie 2020, Brio® a lansat pentru prima dată o rundă de finanțare pe platforma de investiții in startup-uri tehnologice europene SeedBlink, când a reușit să depășească ținta inițială propusă înainte de finalizarea campaniei și să adune o finanțare de 285.000 de euro”. 

Sistemul de Testare Brio® este „avizat de Ministerul Educației și Cercetării, este conceput pe baza programei școlare din România. Platforma Brio® oferă teste la Matematică, Limba Română și Istorie, dar și de Literație (alfabetizare funcțională) și Literație Digitală și este folosită în prezent de peste 100.000 de utilizatori și înregistrează peste 3.000 de abonamente active și sute de mii de teste”.

Brio® este caracterizată ca „prima și singura platformă de teste digitale standardizate pentru elevii români. Prin testele școlare Brio® , elevii români din clasele I-XII își pot evalua obiectiv cunoștințele la principalele materii școlare și își pot îmbunătăți performanța la examene. Testele standardizate sunt dezvoltate pe baza unor principii științifice de măsurare (ramura științei care se ocupă de aceasta se numește psihometrie), astfel încât întrebările, procedurile de scorare și de interpretare să fie aceleași pentru toate persoanele care trec prin testul respectiv. Ele utilizează metode statistice complexe pentru a respecta principiile de fidelitate și validitate, adică acuratețe (lipsă de eroare) și adecvare (corectitudine, acoperirea teritoriului conceptual țintit). De aceea, sunt mult mai riguroase decât testele dezvoltate ad-hoc. Scorul unui test standardizat nu este supus subiectivității, el nefiind dependent de blândețea sau severitatea evaluatorului ori de lejeritatea ori dificultatea întrebărilor.

După fiecare testare, elevul și părintele sau profesorul primesc un raport de evaluare – Raportul Brio® –  un document detaliat ce descompune în termeni foarte clari aspectele din subcapitolele analizate, indicând ce noțiuni sunt stăpânite deja de elev, respectiv pe cele pentru care e nevoie de aprofundare. Un instrument de ghidare și de informare obiectivă și acționabilă, este singurul tool de pe piața românească de educație digitală ce sprijină pregătirea și performanța susținută, identificând cu exactitate ariile unde elevul trebuie să mai lucreze pentru a fi competitiv față de colegii săi de generație. 

Brio® este avizat de Ministerul Educației și Cercetării, Sistemul de Testare fiind un produs științific conceput pe baza programei școlare din România, conceptualizat de o echipă de profesori și experți internaționali în testare și psihometrie”.

SeedBlink este „cea mai mare platformă de equity crowdfunding din Europa de Sud-Est, atât din punct de vedere al sumelor tranzacționate cât și al numărului de investitori, oferind celor interesați o metodă simplă de a investi în startup-uri inovative. Candidații preferați listați pe SeedBlink sunt startup-urile inovative cu tracțiune dovedită, cu un MVP deja testat, etice și având un model de afaceri clar, articulat, cu potențial de dezvoltare atât pe piața locală cât și pe piețele internaționale”.

SeedBlink accentuează: „Misiunea noastră este să democratizăm investițiile în startup-uri și să dezvoltăm mediul antreprenorial inovator din regiune”. 

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Luna mai – luna promovării economiei sociale

Luna mai este dedicată promovării economiei sociale, anunță Agenția...

Donație de alimente a clienților Lidl pentru comunități defavorizate 

Compania Lidl România anunță că, în colaborare cu rețeaua...

Camera de Comerț Română din Singapore (RoCham) alege un nou vicepreședinte

Camera de Comerț Română din Singapore (RoCham) are plăcerea...