Platformă de consultanță în branding și marketing strategic

Date:

Platforma Brandocracy, de consultanță în branding și marketing strategic, fondată în 2017 de Anca Rarău (foto), anunță că „și-a triplat veniturile în ultimii doi ani, încheind anul 2021 cu o cifră de afaceri de 1,3 milioane de lei. Proiectele nou-intrate în portofoliul platformei au generat anul trecut un avans al afacerilor de 58%. Pentru 2022, fondatorul Brandocracy estimează un nivel cu 30% mai mare al veniturilor, față de 2021, și continuarea dezvoltării echipei de consultanți parteneri, experți pe domeniile lor de activitate. Din acest, an, Oltea Belciuganu, Chartered Marketer, cu o  experiență profesională de peste 20 de ani în management de brand, marketing strategic și operațional, se alătură echipei de consultanți parteneri ai Brandocracy, formată acum din 11 profesioniști independenți”.  

Anca Rarău(foto), fondator al platformei Brandocracy: „Noi spunem mereu că în spatele oricărui brand sunt oameni și ne bucurăm să descoperim că tot mai mulți antreprenori și executivi români înțeleg valoarea dată de conexiunile dintre cultura organizațională și puterea brandului, dintre o strategie de marketing bine lucrată și poziționarea companiei în piață. Pentru noi, 2021 a fost un an extraordinar, în care ne-am triplat afacerile față de acum doi ani. Practic, perioada 2020-2021 a fost cu creșteri pe toate planurile – atât ca număr de clienți, cât și ca echipă. Mă aștept ca și acest an să fie la fel de bun, având în vedere proiectele de amploare, cu companii și branduri naționale puternice pentru care echipa Brandocracy lucrează. Mă refer atât la clienți care sunt cu noi de doi-trei ani deja, dar și la colaborări pe care le-am demarat chiar la începutul acestui an. Companiile au înțeles importanța brandingului strategic și vin spre noi, iar noi ne mărim constant echipa cu cei mai buni specialiști în marketing, cultură organizațională, social media, design, PR și comunicare, pentru a oferi clienților noștri un pachet complet de servicii, care să-i poziționeze cât mai bine în piață”.

Oltea Belciuganu, parte din echipa Brandocracy: „Lucrăm cu plăcere alături de clienții cărora le pasă de angajații lor, de partenerii de afaceri și comunitățile din care fac parte. Ne este drag să lucrăm cu acele companii care înțeleg cât de importanți sunt oamenii din organizațiile lor și care știu să îi prețuiască. Fiecare proiect înseamnă în primul rând formarea unei echipe în care aducem acele competențele ale experților noștri care sunt relevante în atingerea obiectivelor clientului. În același timp, în fiecare proiect implicăm direct echipa companiei pentru care lucrăm. Pornind de la obiectivele de business, setăm obiectivele de brand și de marketing, lucrăm cu punctele forte și diferențiatorii businessului și, astfel, construim alături de antreprenor și echipa sa un brand cu o poziție bine definită în piață. Este o abordare complexă, integrată în strategia de dezvoltare a companiei.”

Brandocracy subliniază că „prin startup-ul lansat în 2017, Anca Rarău și-a propus să contribuie la dezvoltarea businessurilor românești, ajutând antreprenorii români să înțeleagă importanța brandingului și a marketingului, construind și dezvoltând branduri solide, cu mesaje clare, coerente și poziționare corectă în piață. În același timp, Brandocracy vine cu module de training în zona de strategie, digital marketing, employer branding, prin care asigură creșterea nivelului de profesionalizare pentru echipele din cadrul companiilor, cu ajutorul trainerilor specializați – profesioniști pe respectivele domenii de activitate. Zona de traininguri și consultanță pentru echipele de marketing este al doilea pilon al Brandocracy, este partea care vine să susțină implementarea direcțiilor ce rezultă din zona de strategie. În primii patru ani de activitate, Brandocracy a ajutat peste 40 de companii antreprenoriale românești să dea valoare și mai mare businessurilor create, să accelereze procesele de dezvoltare și să-și atingă obiective strategice precum creșterea cotei de piață, a cifrei de afaceri, atragerea de investitori, identificarea unor noi nișe de  piață sau redesenarea modelului de business, pentru a face față crizei generate de pandemie. 

Printre companiile aflate în portofoliul Brandocracy, începând din 2017 se numără : Regina Maria, TeraPlast, Vetro Solutions, Asociația Administratorilor de Fonduri din România, ROMBAT, Trend Furniture, Salina Turda, Bosch, Oral Design Clinic, Golden Tulip Hotel, ARCADIA – Spitale și Centre Medicale, EMS Floor Group, Asociația pentru Relații cu Investitorii la Bursă din România, DigiRay, Școala Informală de IT etc.

În acest an, echipei Brandocracy i s-a alăturat Oltea Belciuganu, Chartered Marketer, absoventă CIM, cu o experiență profesională de peste 20 de ani în strategie de marketing și management de brand, cercetare de piață, digital marketing, social media, comunicare internă, CSR și PR. În parcursul profesional de până acum, Oltea Belciuganu a dezvoltat strategii de marketing și a coordonat echipe de proiect în industrii precum banking, comerț exterior (proiecte industriale), IT&C sau e-commerce.    

Echipa Brandocracy numără în prezent experți independenți, cu diferite specializări și certificări internaționale, care au lucrat pentru companii multinaționale sau antreprenori aflați în diferite etape de dezvoltare a businessurilor, dar au și experiența proprie a antreprenoriatului”. 

Brandocracy se caracterizează ca „o platformă ce reunește profesioniști care asigură consultanță în construcția de brand, marketing strategic, identitate vizuală, web design, customer experience și employer branding, pentru firme din diverse domenii de activitate, cu expunere națională și internațională. Brandocracy este conceptul prin care sunt aduse împreună acele persoane, percepții și decizii care dau forță unui brand. În procesul de consultanță sunt integrate obiectivele de business cu cele de brand, iar strategia de marketing e construită având permanent în atenție cultura organizațională, un leadership autentic și experiența clienților. În portofoliul de clienți al Brandocracy se numără companii din domeniile: medical, IT, construcții, financiar, HoReCa, educație, turism, juridic, arhitectură, distribuție, producție materiale de construcții, cultural, media, precum și clienți individuali – pentru zona de personal branding”. 

Anca Rarău, fondator Brandocracy, este „brand & marketing strategist, cu o experiență de peste 20 de ani în construcția de brand, marketing strategic și operațional, customer experience, employer branding, research și PR. Timp de mulți ani, Anca Rarău a coordonat  proiecte de referință din poziția de director de marketing al celor mai mari două bănci din România: Banca Transilvania și, apoi, BCR/Grupul Erste. Anca Rarău este licențiată a Facultății de Științe Economice, secția Management, a Universității Babeș-Bolyai din Cluj, are un Master la ASE București și a absolvit în 2007 programul EMBA al CNAM Paris.  În 2021, juriul Business Review a nominalizat-o între finaliștii pentru titlul de Antreprenorul Anului.  Anca Rarău este membru Romanian Business Leaders (RBL), fiind mentor pentru tineri care încep o afacere, în cadrul programului Vreau să Fiu Antreprenor, al RBL, dar și în proiecte cum sunt Futures Makers – dedicat start-upurilor, respectiv Merito și Antreprenorești – un proiect RBL dedicat dezvoltării antreprenoriatului la sate, în cadrul căruia, Anca Rarău a coordonat crearea primului brand rural, pentru comuna Bobâlna, din Cluj”.  

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Metaplanet adoptă bitcoin ca activ strategic de rezervă  

Metaplanet Inc, o companie listată...

Stablecoins pe infrastructura Bitcoin, tot mai aproape de realitate

Stablecoins care rulează pe o infrastructură Bitcoin sunt tot...

Genesis Digital Assets va înființa un centru de minerit Bitcoin în Argentina, alimentat de gaze reziduale

Genesis Digital Assets (GDA), una dintre cele mai mari...

Bitcoin scade din nou la pragul de 60.000 de dolari

Bitcoin nu a reușit să se consolideze pe baza...