Prima casă de marcat self-service destinată benzinăriilor din România

Date:

Compania Token Financial Technologies (Token), caracterizată ca „principalul furnizor de soluții de plăți digitale din Turcia”, anunță că „lansează în România terminalul de plăți neasistate Beko-RO1000, prima casă de marcat integrată destinată benzinăriilor. Dispozitivul încorporează tehnologia Android 9 și permite plăți contactless neasistate, direct la pompă, integrarea cu carduri de flotă, precum și cu 32 de protocoale diferite de pompare. 

Beko-RO1000 face parte din portofoliul OderoPOS de terminale pentru plăți cu cardul, care, alături de OderoPAY, platformă de plăți online, este una dintre cele mai noi soluții de tehnologie financiară operaționalizate de TOKEN în România, sub brandul Odero. Compania este prezentă în piața locală de la începutul anului, unde a investit, până în prezent, aproximativ 7 milioane de euro. România este prima subsidiară Token din afara Turciei”.

Token
Dan Masut -General Manager al Token Financial Technologies Romania

Dan Mașut, General Manager al Token Financial Technologies România: „La nivel global, apetența consumatorilor pentru opțiunile self-service este evidentă, comportamentul de consum al acestora fiind influențat radical, în ultimii ani, de obiceiurile adoptate în pandemie, dar și de conveniență. Casele de marcat neasistate sunt pe cale să devină normă în retailul fizic inclusiv în România, unde tendința de autoservire a utilizatorilor și nevoia comercianților de a găsi soluții de eficientizare a costurilor vor schimba o varietate de industrii. Lansăm, în acest context, terminalul Beko-RO1000, prima casă de marcat cu sistem de operare Android din România, produs de serie, special creată pentru plăți directe la pompă și avizată ca atare la noi în țară, reprezentând o nouă direcție generatoare de venituri pentru retaileri.” 

Token Financial Technologies România subliniază că „noul terminal de plăți outdoor (OPT) este un dispozitiv inovator all-in-one, conceput pentru a facilita plățile în regim self-service nesupravegheate sau automate. Are un design intuitiv și prietenos pentru utilizator, acceptă diverse metode de plată (card bancar, cip, contactless, prin Google Pay și Apple Pay) și emite bonul fiscal și chitanța de card aferente tranzacției.

Cu utilizare extinsă în benzinării, dar și în parcări, spălătorii auto și alte medii retail, ospitalitate și transport, Beko-RO1000 are un preț competitiv și oferă comercianților un avantaj semnificativ în acceptarea plăților 24/7, contribuind, simultan, la reducerea erorilor umane.

Dispozitivul, dezvoltat cu tehnologia inovatoare Beko, se integrează ușor cu 32 de protocoale pentru pompe în benzinării, beneficiază de aviz tehnic (ICI) și este rezistent la condiții extreme. Asistența promptă, monitorizarea de la distanță și respectarea standardelor de securitate și funcționalitate completează beneficiile oferite de Beko-RO1000.

Noul aparat a fost testat cu succes la 12.000 de benzinării din Turcia pe parcursul unui singur an”.

Token Financial Technologies reamintește că „face parte din Koç Group, cel mai mare holding privat din Turcia, prezent în România din anul 2003 prin brandurile Arctic, Beko, Grundig, Ford și Otokar.

Cu un portofoliu de peste 800.000 de utilizatori, Token Financial Technologies este liderul pieței platformelor de plăți din Turcia (cu o cotă de piață de 54%), gestionând în condiții de siguranță aproximativ 6 milioane de tranzacții în fiecare zi în această țară. 

Token Financial Technologies a intrat pe piața din România la începutul anului 2023, prin intermediul brandului Odero. Token Financial Technologies aduce în țara noastră conceptul de one-stop-shop în materie de soluții de plăți digitale, integrate, sigure, rapide și ușor de utilizat de către orice comerciant.

Pentru mai multe detalii, accesați www.tokeninc.com/en-us și www.odero.ro și www.koc.com.tr/en”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...