Program de branding participativ pentru antreprenorii români

Date:

A fost lansat programul de branding participativ COPERA Branding, „adaptat și adresat antreprenorilor români care doresc să participe în mod direct și activ la construirea brandurilor”. Fondatoare sunt Dana Nae Popa, antreprenor de 17 ani și cu 20 de ani de experiență în comunicare și Laura Iane, specialist în comunicare vizuală cu peste 18 ani experiență. 

Dana Nae Popa, cofondator COPERA Branding: „Am început drumul meu spre antreprenoriat încă din ultimul an de facultate și nu mă văd făcând altceva. Încă de la început, m-au fascinat poveștile antreprenorilor, determinarea și energia lor creativă de a construi afaceri care să creeze locuri de muncă, impact în societate și o Românie mai bună. Mă bucură foarte mult interesul românilor pentru antreprenoriat și sper că este cartea câștigătoare pentru un viitor mai bun al acestei țări, în care eu am încredere. Nu mi-am pus problema să plec pentru că simt că este nevoie de mine aici. De aceea, la COPERA Branding noul meu rol ca antreprenor este să fiu aproape de alți antreprenori.” 

Laura Iane, cofondator COPERA Branding: „Iubesc businessurile românești care ne fac bine și îmi doresc ca experiența mea să contribuie la construirea unor branduri românești frumoase și puternice. Invităm antreprenorii să fie prezenți în fiecare pas al dezvoltării brandurilor pe care le construiesc. Ne dorim să îi ajutăm să înțeleagă cum se concepe o strategie de brand, să învețe noțiuni de design și comunicare vizuală într-un proces de co-creație special gândit pentru afacerea lor. În acest fel, brandul devine cu totul al antreprenorului. Pe foarte scurt, este vorba despre branding participativ. Branding fără regrete. Branding fidel poveștii din care s-a născut.”

Inițiatoarele subliniază că „programul COPERA este unul adaptat realității antreprenorilor, fie ei la început de drum, fie cu businessuri deja puternice, dar care au nevoie de un rebranding sau branding pentru noi linii de business. Este simplu și suplu, transparent și 100% în colaborare cu antreprenorii. Cele 4 module ale programului reprezintă sesiuni de lucru între echipa COPERA Branding și antreprenori, dar și echipele acestora, după caz. Astfel, prin parcurgerea celor 4 module ale programului, echipa comună formată din antreprenori și COPERA Branding vor construi împreună poziționarea brandului, numele, identitatea vizuală a acestuia, dar și un manual de brand care va defini și va cuprinde liniile directoare după care fiecare brand se va ghida pe viitor. 

COPERA invită antreprenorii să fie prezenți în fiecare pas al dezvoltării businessului. Obiectivul acestui program este de a-i ajuta să înțeleagă procesul, să învețe principii de comunicare și să-și construiască brandul împreună cu specialiști în comunicare. Ideea de bază este ca antreprenorul să se lase în seama procesului, să lucreze într-un mod suținut. Câștigul cel mai mare este că brandul se va potrivi cu antreprenorul, tocmai pentru că este construit și de el. 

Workshopurile sunt susținute de echipa COPERA Branding la sediul din București, la sediul antreprenorilor din București și țară sau în format online. În funcție de nevoile antreprenorilor, aceștia vor putea opta și pentru sesiuni cu invitați speciali, specialiști din alte zone conexe care să ajute la construcția noilor branduri.   

Website COPERA: www.copera.ro”.


Dana Nae Popa este „antreprenor în comunicare de aproape 17 ani. Este owner și managing director al agenției de comunicare integrată pastel. În prezent, Dana este și Președinte al Asociației pastel, dar și al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR)”. 

Laura Iane „are peste 18 ani de experiență în comunicare vizuală, este designer și actual director de creație la agenția de comunicare integrată pastel. Parte din campaniile la care a lucrat sunt recunoscute la competițiile naționale și internaționale ale industriei”.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...