Promoții estivale și transport gratuit la MAMBricolaj

Date:

Lanțul românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă MAMBricolaj, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), anunță că „derulează, până pe 30 iulie, o campanie de reduceri estivale, la o gamă variată de produse și accesorii, iar pentru cumpărături de peste 2.500 de lei din magazinele fizice ale rețelei oferă și transport gratuit. Campania de reduceri este valabilă atât pentru achizițiile din magazinele fizice, cât și la cele online, iar discounturile se aplică pentru o gamă diversă, de la scule și echipamente pentru bricolaj, până la materiale de construcții, decorațiuni sau elemente de mobilier”.

Ioana Petre, director de marketing al rețelei MAMBricolaj: „Este vară, este perioada vacanțelor, dar totodată și o perioadă foarte potrivită pentru un refresh al casei sau grădinii. De aceea, MAMBricolaj le propune clienților care iau în calcul redecorarea sau vor să experimenteze proiecte de bricolaj să profite, până la finalul acestei luni, de prețuri mai mici la produse și accesorii. Oferta de transport gratuit pentru achizițiile făcute din magazinele fizice vine ca un bonus la această campanie, un avantaj suplimentar oferit clienților care, astfel, nu mai sunt nevoiți să scoată din buzunar bani pentru livrare și își pot optimiza cheltuielile, eficiența fiind dovedită mai ales în cazul celor care dau comenzi de produse din PAL și apelează la serviciul nostru de proiectare pentru realizarea mobilierului.

MAMBricolaj propune reduceri foarte bune la modele de PAL, pentru clienții care doresc vara aceasta să se ocupe de proiectul lor de mobilier. Tot până pe 30 iulie, oferim și serviciul gratuit de proiectare pentru clienții care își realizează proiectul de mobilier la noi, după finalizarea comenzii produselor necesare.”

Magazinele fizice ale rețelei MAMBricolaj sunt: MAM Morarilor – Șoseaua Morarilor, nr. 2A, Sector 2, MAM Luică – strada Luică, nr. 180, Sector 4, MAM Ghencea – Șoseaua Prelungirea Ghencea, nr. 299-301, Sector 6. Discounturile oferite de MAMBricolaj se aplică produselor din toate secțiunile și pot ajunge chiar și la 53% la unele produse din categoria accesorii mobilier, atât în magazinele fizice, cât și în on-line.

MAMBricolaj subliniază că „are o ofertă generoasă care însumează un total de peste 10.000 de produse în stoc și alte 8.000 de produse disponibile pe comandă, atât online, cât și în cele trei magazine situate în București, cu ajutorul cărora, orice proiect de mobilier poate deveni realitate. Indiferent de schimbările pe care clienții le au în plan pentru amenajarea locuinței lor, MAMBricolaj pune la dispoziție consultanță, proiectare mobilă, corpuri de serie, accesorii și tot ce este necesar pentru a putea avea o casă de vis”.

MAMBricolaj reamintește că, „după ce a acumulat o experiență de 26 de ani în producția de mobilă, Cristian Găvan a venit, în 2011, cu un concept nou de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, permițând publicului larg să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării mobilei la comandă, dar la un preț mult mai avantajos. Astfel, cu ajutorul unui consultant MAMBricolaj, clienții au posibilitatea de a-și proiecta mobila pe are și-o doresc și de a participa efectiv la asamblarea ei, având la dispoziție în magazine o gamă largă de materiale, accesorii și culori.

Primul magazin MAMBricolaj din București, cu o suprafață de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Blv. Burebista. Unitatea a fost mutată în 2019, pe Șos. Morarilor, iar suprafața a fost mărită la 1.100 mp. Al doilea magazin MAMBricolaj, cu o suprafață de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafață totală de 1.500 mp. Din 2014, MAMBricolaj are și magazin online.

Ca parte a politicii de sustenabilitate pe termen lung, compania MAMBricolaj a implementat un proiect de montare de panouri fotovoltaice în magazinul Ghencea, devenind prosumator. Investiția de 150.000 euro a fost finanțață prin Raiffeisen leasing în proporție de 70% din valoare. Instalația fotovoltaică de pe acoperișul clădirii magazinului Ghencea, va susține aproximativ 20% din necesarul mediu de consum anual al magazinului”.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Luna mai – luna promovării economiei sociale

Luna mai este dedicată promovării economiei sociale, anunță Agenția...

Donație de alimente a clienților Lidl pentru comunități defavorizate 

Compania Lidl România anunță că, în colaborare cu rețeaua...

Camera de Comerț Română din Singapore (RoCham) alege un nou vicepreședinte

Camera de Comerț Română din Singapore (RoCham) are plăcerea...