Reveal Marketing Research: 62% dintre românii ce aparțin unei familii moderne se declară mulțumiți de starea financiară actuală

Date:

Mai mult de jumătate (62%) dintre românii care declară că fac parte dintr-o familie modernă, afirmă că sunt mulțumiți de starea financiară actuală,  în timp ce doar 36% dintre cei care consideră că sunt membrii ai unei familii tradiționale se declară mulțumiți de acest aspect al vieții.  Aceste rezultate sunt relevate de un studiu Reveal Marketing Research, desfășurat online, în mediul urban și rural, în perioada februarie 2021 – iunie 2021.  

Retrospectiva anului 2021, februarie – iunie: cum își modifică românii comportamentul față de situația financiară?

Nu este surprinzător faptul, segmentul familiilor moderne (părinți cu educație superioară și venituri ridicate) este cel mai vocal în ceea ce privește gradul de mulțumire față de situația finaciară,  având chiar o evoluție semnificativă din februarie (54%) până în iunie (62%). În schimb, la nivel național, pentru familiile tradiționale (părinți cu educație medie și venituri medii), luna iunie a adus o scădere pe acest nivel (36%, față de luna aprilie cu 46%). 

Deși, familiile tradiționale înregistrează valori scăzute în ceea ce privește mulțumirea față de situația financiară, acest lucru nu îi împiedică să se declare mulțumiți de condiția lor fizică. În ceea ce privește acest aspect al vieții, familiile tradiționale câștigă teren în detrimental familiei moderne. 


Studiul Reveal Marketing Research s-a desfăşurat în perioada februarie – iunie pe un eşantion reprezentantiv național (urban și rural). Marja de eroare este de +/-3%. Nivel de încredere: 95%. Interviurile au fost realizate online, pe baza panelului Reveal Marketing Research.

_________________

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...