România la târgul imobiliar Expo Real München

Date:

România participă la târgul Expo Real de la München, caracterizat drept „punctul central de întâlnire pentru industria imobiliară din întreaga lume”. Standul comun al României la acest important târg este organizat de Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană AHK România, pentru a noua oară consecutiv.

AHK România subliniază că „târgul Expo Real, aflat anul acesta la a 23-a ediţie, reprezintă pentru co-expozanţii români o oportunitate excelentă de a întâlni şi interacţiona cu participanți din peste 70 de ţări, fiind un pandant al networking-ului internaţional, al proiectelor de anvergură, al investiţiilor şi finanţărilor transfrontaliere. Aici se reunesc toate verigile lanţului valoric din domeniu – de la dezvoltatori de proiecte, investitori şi finanțatori, la regiuni economice şi oraşe – transformând expoziţia într-un eveniment unic pe piaţa internaţională.

Din standul României, cu coordonatele A1.224, fac parte reprezentanți ai autorităților locale care sunt în căutare de investitori interesaţi de amplasamente la noi în ţară precum și cei ai mediului economic privat, având ca activități de bază dezvoltarea de parcuri industriale, servicii logistice integrate, servicii de proiectare și arhitectură, construcții civile și industriale: AFI Europe, Alma Consulting SRL, orașul Buzău, Ceetrus, orașul Iași, parcul industrial și tehnologic Siret, Olimpian Parks, orașul Reșița, Rec Partners, Sagului Logistic Center, Speedwell, WDP Development Romania SRL. De asemenea prezente sunt cele doua asociații de profil, Asociația Română a Investitorilor în Real Estate și Bucharest Real Estate Club. România mai este prezentă la expoziția de la München cu standul Transilvania Evolution, stand ce reprezintă autoritatea locală precum și antreprenorii din regiunea Clujului. 

Târgul este însoțit de un program extrem de bogat în conferințe de specialitate. Temele cheie ale programului din acest an sunt: consecințele pandemiei pentru economiile naționale, pentru industria imobiliară precum și responsabilitatea industriei în vremuri de schimbări climatice”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...