Sensibilizarea mediului de afaceri față de inserția profesională a mamelor singure

Date:

Pentru o problemă economică stringentă, susținerea părinților singuri în căutarea unui loc de muncă, s-a lansat agenția de comunicare „Vizimpact PR”, întreprindere socială care pregătește o pagină web dedicată „sensibilizării mediului de afaceri și a publicului general asupra problemelor de inserție pe piața muncii pe care le întâmpină mamele singure și, de asemenea, găsirii de soluții viabile pentru această categorie social”.

Bogdan Munteanu, acționar și responsabil proiect: „Credem că integrarea părinților din familiile monoparentale este un obiectiv major pentru sănătatea unei societăți și viitorul familiei în România și suntem dedicați să găsim cele mai bune soluții și acțiuni pentru că acest potențial să fie fructificat. Nu în ultimul rând, VIZIMPACT PR, în calitate de inițiator al acestui proiect, va contribui cu 10% din profit către susținerea acestei cauze și sperăm să inspirăm și alte companii partenere să îndrepte eforturile lor de CSR către această zonă.”

Agenția subliniază că „dorește să promoveze o serie de beneficii pentru părinții din familii monoparentale, precum telemunca, pentru a le permite să petreacă mai mult timp cu copiii lor. Un efect secundar al muncii de acasă ar fi și limitarea poluării cu dioxid de carbon generată de transportul de la domiciliu la birou și invers. Vizimpact PR își propune să vină și în sprijinul angajatorilor, prin atragerea cât mai multor programe de responsabilitate socială pe această axă strategică.
Agenția își propune să răspundă misiunii sale civice identificând cazurile sociale, promovându-le povestea în mass-media partenere și să organizeze campanii de informare și conștientizare a problemelor acestei categorii, mamele singure. Printre acțiunile care fac parte din planul de integrare în muncă al agenției cea mai importantă este realizarea unor parteneriate cu organizații non-guvernamentale care sprijină femeile în criză de sarcină. Un obiectiv important îl constituie și conștientizarea problemelor acestei categorii de angajați în mediul de afaceri”.

Proiectul „Vizimpact PR” este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 4. Incluziunea socială și combaterea sărăciei, respectiv Muntenia-Sud. Totodată, Vizimpact PR își propune să aibă un impact social pozitiv în regiunea în care agenția este înființată și activează.
 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...