„Sensul banilor”, proiect de educație economică pentru elevi

Date:

Organizația Junior Achievement (JA) România și Asirom deschid al treilea an de parteneriat educațional în organizarea proiectului „Sensul Banilor” pentru elevi de gimnaziu.

Organizatorii anunță că în acest an școlar participă „3.000 de elevi, inclusiv din medii defavorizate din punct de vedere economic la nivel național”, care „vor învăța și vor lucra în echipă, sub îndrumarea cadrelor didactice, pentru a descoperi lumea finanțelor, analizând factori financiari și abordând teme precum: metode de a administra corect banii, de a economisi inteligent, de a lua cele mai bune decizii financiare și de a putea gestiona riscurile ce apar.

În același timp, copiii își vor îmbunătăți cunoștințele financiare, identificând oportunități și lucrând exerciții prin exemple practice de analizare a bugetului familiei, a resurselor în raport cu consumul și economiile, în scopul de a reuși să ia decizii optime privind finanțele proprii pentru diferite situații.”

Totodată, „vor fi disponibile pentru profesori și elevii acestora materiale learning by doing de Educație economică și financiară, pe o platformă interactivă, precum și training și consultanță gratuite”.

La ediția din anul școlar precedent, au luat parte 3.168 de elevi din mediul urban, mic urban și rural, coordonați de 75 de profesori, din 45 de instituții de învățământ, din 30 de localități din țară.

Paul Zarzără, vicepreședinte al Directoratului Asirom: „La Asirom, credem în importanța educației financiare, în rolul esențial pe care îl are în dezvoltarea unei societăți prospere,  și suntem dedicați să susținem acest proiect. Pregătirea generațiilor viitoare în ceea ce privește educatia financiară este esențială. Ne dorim ca elevii să aibă oportunitatea de a învața de la o vârstă fragedă despre importanța gestionării responsabile a resurselor financiare, reuşind să-si formeze o  gândire economică corectă. Suntem conștienți de responsabilitatea noastră față de comunitate  și ne angajăm să contribuim la dezvoltarea unei societăți mai bine pregătite financiar.” 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Luna mai – luna promovării economiei sociale

Luna mai este dedicată promovării economiei sociale, anunță Agenția...

Donație de alimente a clienților Lidl pentru comunități defavorizate 

Compania Lidl România anunță că, în colaborare cu rețeaua...

Camera de Comerț Română din Singapore (RoCham) alege un nou vicepreședinte

Camera de Comerț Română din Singapore (RoCham) are plăcerea...