Soluții Bosch în problema motoarelor diesel

Date:

Pe tema de actualitate a motoarelor diesel, Bosch se pronunţă practic printr-o nouă tehnologie care permite reducerea emisiilor de oxizi de azot (NOx) în limitele reglementărilor actuale şi ale celor care vor intra curând în vigoare. Teste în acest sens au fost făcute recent. Este vorba despre testare RDE (emisii în condiții reale de conducere) pe autovehicule echipate cu această nouă tehnologie (foto Bosch). S-au înregistrat 13 mg NOx pe kilometru, veritabil record, având în vedere că legislația europeană impune, din 2017, ca noile modele de autovehicule pentru pasageri să emită cel mult 168 mg NOx pe kilometru, iar din 2020, limita va fi cobărâtă la 120 miligrame. Actualul rezultat a fost atins prin perfecţionarea dotărilor exitente, fără să fie necesare componente suplimentare şi, implicit, majorări de costuri. În esenţă, explică realizatorii, „o combinație de tehnologie avansată pentru injecția de carburant, un sistem nou dezvoltat pentru administrarea aerului și un sistem inteligent pentru administrarea temperaturii au făcut posibilă obținerea acestor valori atât de scăzute. Emisiile NOx pot rămâne acum sub nivelul admis în orice condiții de trafic, indiferent dacă autovehiculul este condus cu viteză sau încet, în condiții de îngheț sau la temperaturi de vară, pe autostradă sau în trafic urban aglomerat”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Schema CfD: O veste bună pentru investitorii din energie regenerabilă

de Adina Guțiu, Counsel, D&B David și BaiasSonia Voinescu,...

Studiu Reveal Marketing Research: Românii s-au relaxat, 55% nu mai văd infectarea cu Covid-19 ca pe o amenințare

 Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research...

Dividende de 3 milioane de lei distribuite de J.T. Grup Oil S.A. din profitul de anul trecut

Compania privată de distribuție de carburanți J.T. Grup Oil...