Startup-ul românesc Frisbo cucerește Europa

Date:

Startup-ul românesc Frisbo, platformă de e-fulfillment pentru preluarea depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor online, își anunță extinderea în Marea Britanie, Spania, Italia și Austria în primele luni ale acestui an și țintește operațiuni în aproape toată Europa pentru 2022, pe piețe din Benelux, Estonia, Lituania și Finlanda, estimând o dublare a cifrei de afaceri. Frisbo reamintește că în prezent, cele 25 de depozite pe care le operează se află în Marea Britanie, Austria, Spania, Italia, Germania, Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Republica Moldova, România, Bulgaria și Chile, țări în care deservesc peste 200 de comercianți online, integrându-se cu cele mai populare platforme de e-commerce și marketplace-uri din regiune: „Frisbo oferă posibilitatea scalării internaționale a magazinelor online, făcând accesibilă dezvoltarea pe alte piețe atât printr-o rețea integrată de hale, dar și prin posibilitatea de livrare a doua zi în 24 țări europene la acest moment.

Bogdan Colceriu, fondator Frisbo: „Anul acesta, ne propunem să deschidem accesul către mai multe piețe și să le oferim clienților noștri posibilitatea să se extindă și în țări din afara Uniunii Europene, începând cu Marea Britanie. Astfel, cel mai probabil până la finalul lui 2022, vom opera în aproape toată Europa. În ceea ce privește 2021, acesta a fost un an plin de provocări pentru industria de logistică din cauza blocajelor înregistrate în lanțurile de aprovizionare, deși potențialul de creștere la nivelul industriei era unul mare. În multe dintre industrii, termenele de livrare au crescut foarte mult, și cum domeniul vânzărilor online este mai degrabă un business care necesită stocuri de marfă, acest fenomen a afectat multe afaceri.”

Frisbo subliniază că „numărul de clienți a crescut anul trecut cu 70%. În 2022, reprezentanții Frisbo estimează o creștere considerabilă a numărului de clienți, în contextul extinderii pe noi piețe. Printre clienții din portofoliul Frisbo se numără companii precum reprezentantul oficial Xiaomi în România și Ungaria (www.mi-home.ro și www.mi-home.hu), Bitdefender, Aosom, Morphy Richards, Meli Melo, I.D. Sarrieri sau Intercars. 

Printre tendințele estimate la nivel de piață în 2022 se numără modelul de vânzare direct către consumatorul final (D2C), astfel că un număr din ce în ce mai mare de companii vor externaliza acest serviciu către platformele de e-fulfillment. De asemenea, pentru a răspunde cerințelor în creștere ale clienților și pentru protejarea mediului înconjurător, multe companii online, precum și furnizorii de servicii logistice vor face din sustenabilitate o prioritate. Acest lucru ar putea implica utilizarea ambalajelor reciclabile, reducerea emisiilor de dioxid de carbon, folosirea unor echipamente mai eficiente din punct de vedere energetic etc, iar Frisbo are în plan să se adapteze acestor tendințe”.

Frisbo se caracterizează ca „platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare acoperire în Europa, lansată în 2014. Viziunea Frisbo este dezvoltarea la nivel european și apoi global a unui nou standard de procesare distribuită, algoritmică, a comenzilor, contribuind la îmbunătățirea pieței de e-commerce prin susținerea și facilitarea extinderii cross-border a magazinelor online”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Hotărârea Consiliului de Administrație al BNR pe probleme de politică monetară din 13 mai 2024

Consiliul de administrație al Băncii Naționale a României, întrunit...

Seniorii Războiului de business

Tot mai interesant. FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează. Conducători de vârf din...

Deficitul bugetar și investițiile publice: o lămurire necesară

| de Daniel Dăianu, președintele Consiliului Fiscal