Stil de viață activ și social la birou

Date:

Divizia Țiriac Imobiliare, companie cu capital integral românesc, lansează un proiect dedicat locatarilor clădirii Țiriac Tower, inaugurate cu câteva zile în urmă, proiect al cărui obiectiv este „să încurajeze un stil de viață activ și social la birou” prin „organizarea unei serii constante de activități interactive, sociale, culturale și educaționale derulate în beneficiul angajaților companiilor locatare”.

Dana Petrea, director de marketing și comunicare al Grupului Țiriac: „După o lungă perioadă pandemică în care viața socială și colaborarea membrilor oricărei echipe a avut de suferit, viața personală și cea de birou s-au întrepătruns în modalități adesea nesănătoase, am considerat oportun să arătăm reversul posibilităților de care dispunem. Atât studiile, cât și semnalele trase de companiile partenere ne-au indicat necesitatea unor activități menite să resudeze colaborarea la nivel de echipă, să departajeze sănătos programul de muncă de timpul liber, să probeze oportunitățile vieții sociale. Iar Țiriac Tower reprezintă mediul ideal pentru acest proiect, integrând comunitatea în continuă creștere curentă a opt companii cu valori și interes activ către beneficiile angajaților acestora. Prin programul «Don’t work from home, Experience at the office» extindem serviciile direct puse la dispoziția clienților noștri într-o manieră sustenabilă și pro-socială.”

În prezent în clădirea Țiriac Tower își desfășoară activitatea peste 800 de angajați ai industriilor IT, farmaceutice, asigurări, imobiliare și servicii.

Țiriac Tower este amplasat în zona Piața Victoriei, la 200 de metri de sediul guvernului și se definește prin aceea că are „o suprafață totală construită de 30.969 mp, dintre care 16.364 mp de birouri moderne de clasa A închiriabile, dispuși pe 12 etaje și parter. Adițional spațiilor de lucru și comerciale, noua clădire oferă o zonă subterană cu 5 niveluri, 259 de locuri de parcare, multiple standuri pentru biciclete, dușuri și vestiare, stații de alimentare pentru mașinile electrice, precum și aproximativ 700 metri pătrați de terase verzi”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...