Superfood Company, vânzări în creștere cu 11% în T1 2018

Date:

Superfood Company – importator și distribuitor germano-român de referinţă în domeniul produselor pentru copii din categoria de vârstă 0-3 ani, anunţă  înregistrarea unei creșteri cu 11% a vânzărilor în primul trimestru al acestui an față de aceeași perioadă din 2017: circa 5,1 milioane euro (aproximativ 24 milioane lei).

Daniel Dărăban (foto), director general al Superfood Company, apreciază astfel această creştere: „Suntem mulțumiți de evoluția pe care am avut-o în primul trimestru al anului și încrezători că aceasta va continua şi în trimestrul al doilea. Creșterea de 11% a fost mai mare decât prognoza noastră inițială, în condiţiile în care investiţiile au fost îndreptate cu precădere în promovarea şi consolidarea produselor existente în portofoliu, dar şi în introducerea de game noi”.

O preocupare importantă a companiei vizează produsele care contribuie la siguranţa copiilor acasă (baby-proofing), la plimbare şi în mașină. Între noutăţi, sunt de remarcat tensiometrul „Medel” cu funcţie EKG, gadgeturile „Alecto” pentru siguranţă şi sănătate cu aplicaţii pe smartphone, brandul italienesc „Cam” cu soluţii pentru scaune auto omologate şi căruciore moderne.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Turbinele cu gaze cu ciclu combinat: perspective de utilizare în România

| de Radu Cîrligeanu și Alina Arsani, Energy Policy Group

Recodificarea obligatorie de la 1 Ianuarie 2025

Schimbări majore pentru firme: Actualizarea codului CAEN devine obligatorie Actualul...

Lidl România, Top Employer 2025, de nouă ani, în poziția de angajator de top

Compania Lidl România a fost distinsă, pentru al nouălea...