Transavia, creștere cu 28% a valorii portofoliului de mărci față de anul trecut

Date:

Compania Transavia s-a clasat în fruntea companiilor din industria alimentară, ocupând locul 4 în clasamentul celor mai valoroase portofolii de mărci din România, Brand Finance® Romania 50, ediţia 2023. Transavia a înregistrat o creștere cu 28% față de anul trecut, cea mai mare creștere din top 10, cu aproximativ 22 de milioane de euro, valoare cumulată a portofoliului, depășind în acest an 103 milioane de euro.

Ioan Popa, președinte și fondator Transavia: „Am primit cu bucurie și satisfacție clasamentul celor mai valoroase portofolii de mărci din România pentru 2023, publicat de Brand Finance®, în care Transavia este cea mai bine cotată companie producătoare de mâncare. Faptul că avem cea mai mare creștere a valorii portofoliului față de anul anterior din top 10 este o recunoaștere extraordinară a eforturilor noastre constante de a face lucrurile exact așa cum trebuie, de la bob la furculiță, în ciuda unui an extrem de provocator pentru întreaga economie.  Acest succes nu ar fi fost posibil fără eforturile echipei noastre dedicate și fără încrederea consumatorilor care aleg produsele noastre zi de zi.”

Transavia informează că „raportul Brand Finance® arată că și valoarea brandului emblematic Fragedo, cel mai important din portofoliului Transavia, a crescut cu peste 22 de milioane de euro, urcând 3 poziții în clasament, până pe locul 15, confirmând apetența consumatorilor pentru produse românești sigure, de înaltă calitate.

Investițiile masive, realizate în mod constant an de an din fonduri proprii, transparența și onestitatea în comunicare, dezvoltarea durabilă și deschiderea permanentă spre inovație susțin clasarea reputatei afaceri de familie, cu capital 100% românesc, în topul celor mai valoroase portofolii de mărci din România.

Pusă în valoare de un model de afacere unic în regiune, Transavia integrează vertical întreaga sa operațiune, asigurând calitatea, siguranța și durabilitatea pe întreg lanțul de producție, de la bob la furculiță.

Brand Finance® este cea mai mare firmă independentă la nivel global în consultanța privind evaluarea brand-urilor, fondată în 1996, cu scopul conectării brand-urilor cu profitabilitatea afacerii. Un Raport de Evaluare de Brand prezintă în detaliu ipotezele, sursele de date și calculele efectuate pentru a ajunge la valoarea brand-ului. În plus față de evaluarea fiecărui brand în parte, raportul Brand Finance® Romania 50 prezintă și o clasificare a celor mai valoroase 10 portofolii de mărci, care sunt calculate pentru companiile ce utilizează mai mult de un brand pe piață.

Aceste portofolii includ peste 40 de mărci locale bine-cunoscute, iar cele mai valoroase dintre acestea sunt și prezentate individual în clasamentul principal al celor mai valoroase branduri din țară. Compania evaluează peste 5.000 de brand-uri în fiecare an, în toata lumea și în toate sectoarele, publicând peste 100 de rapoarte anual”.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...