UniCredit Bank continuă să dezvolte aplicația Mobile Banking prin includerea modulului ShopSmart, un program de cashback cu oferte pentru clienți

Date:

Ca parte a strategiei de promovare a digitalizării și din dorința de a oferi clienților o experiență digitală îmbunătățită, UniCredit Bank extinde funcționalitățile aplicației Mobile Banking cu un nou modul, prin intermediul căruia clienții persoane fizice care dețin un card de credit sau de debit de la UniCredit au acces la un program de cashback dedicat

ShopSmart, numele sub care a fost lansat programul, este dezvoltat de bancă în parteneriat cu Dateio, o companie specializată în administrarea uneia dintre cele mai mari platforme de card-linked marketing din regiune, și pune la dispoziția clienților UniCredit care se înrolează numeroase oferte. În prezent, în modulul ShopSmart din aplicația Mobile Banking UniCredit se găsesc circa 100 de oferte de cashback de la comercianți din mediul online și offline. 

Programul ShopSmart este accesibil clienților persoane fizice cu vârsta peste 18 ani. Astfel, pentru tranzacțiile realizate în cadrul programului folosind un card principal de debit sau credit emis de UniCredit Bank atașat unui cont curent în lei, euro, dolari sau lire sterline, clienții acumulează în cont cashback. Persoanele care au un cont curent în lei deschis la UniCredit Bank pot folosi în programul ShopSmart inclusiv cardul de masă Card Meniu. Pentru plățile realizate cu un card de credit primar emis de UniCredit Consumer Financing, clienții acumulează puncte de loialitate care pot fi preschimbate ulterior în bani (1 punct = 1 leu). Informațiile privind sumele acumulate în cont din cashback sau din puncte de loialitate sunt actualizate periodic în aplicația Mobile Banking, iar sumele aferente cumpăraturilor efectuate sunt creditate în conturile asociate cardurilor în luna următoare efectuării cumpărăturilor (în cazul cardurilor emise de UniCredit Bank) sau pot fi răscumpărate conform prevederilor Programului de loialitate disponibil pe www.ucfin.ro (în cazul cardurilor emise de UniCredit Consumer Financing). 

Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank„Ne respectăm promisiunea pe care am făcut-o clienților noștri în toamna anului trecut, atunci când UniCredit Bank a lansat noua versiune a aplicației Mobile Banking, de a le oferi o aplicație de top, modernă, cu funcționalități și beneficii care să conteze cu adevărat pentru ei. Transformarea digitală este pentru noi o direcție strategică, iar aplicația Mobile Banking un instrument digital central, care permite clienților noștri să intercaționeze eficient cu banca, să realizeze operațiuni de la distanță și, de acum, să se bucure de oferte speciale”. 

De la momentul lansării noii versiuni a aplicației Mobile Banking au fost dezvoltate și adăugate numeroase funcționalități, precum „Adaugă bani”, care permite clienților să transfere la UniCredit Bank sume din conturile deținute la alte bănci utilizând un card de debit sau de credit emis de acestea, retrageri de numerar de la bancomatele băncii fără a utiliza cardul (funcționalitatea mCash) și, nu în ultimul rând, posibilitatea de actualizare a cărții de identitate prin încărcarea direct în aplicație. 

În prezent, programul ShopSmart include parteneriate cu comercianți din toate domeniile importante, precum supermarket-uri, benzinării, farmacii, Electro-IT sau fashion, care sunt disponibile alternativ clienților UniCredit.  


Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Luna mai – luna promovării economiei sociale

Luna mai este dedicată promovării economiei sociale, anunță Agenția...

Donație de alimente a clienților Lidl pentru comunități defavorizate 

Compania Lidl România anunță că, în colaborare cu rețeaua...

Camera de Comerț Română din Singapore (RoCham) alege un nou vicepreședinte

Camera de Comerț Română din Singapore (RoCham) are plăcerea...