Veniturile din servicii ale Vodafone România pentru T3 cu 0,9%* mai mari decât cele de anul trecut

Date:


Veniturile din servicii au ajuns la 196,6 milioane de euro în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2021, cu 0,9%* mai mult în comparație cu rezultatele înregistrate anul trecut 

Vodafone România anunță principalii indicatori de performanță financiară pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2021, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc. Veniturile din servicii au fost de 196,6 milioane de euro și continuă să fie stabile pe evoluția trimestrială.

În comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, veniturile din servicii au înregistrat o creștere cu 0,9%*. Iar la finalul lunii septembrie 2021, baza de clienți a Vodafone România a ajuns la 11,4 milioane.  

Achilleas Kanaris, CEO Vodafone Romania
Foto ©Vodafone

Digitalizarea este acum mai mult ca oricând în mintea tuturor și întreaga lume se concentrează pe identificarea și dezvoltarea de soluții care să ne ajute pe toți să ne continuăm activitatea în parametrii normali în ciuda vremurilor tulburi prin care trecem cu toții. Iar noi, la Vodafone, am făcut exact asta, ne-am concentrat pe nevoile specifice pe care clienții noștri și societatea le-au avut în acest timp și am decis să facem un pas îndrăzneț și să ne schimbăm modelul de business. Trecem acum printr-un proces de transformare, evoluând de la o companie de telecomunicații la un furnizor de servicii digitale și de comunicații electronice de nouă generație. Perioada pe care o traversăm la nivel mondial a accelerat și mai mult adoptarea de noi tehnologii, iar pentru domeniile educație și sănătate a fost esențial să primească suport. Pentru a fi pregătiți pentru cererea continuă de noi soluții care să susțină aceste segmente, precum și altele relevante pentru clienții noștri, am decis să ne mărim echipa internă de IT, astfel că până la sfârșitul anului ne-am propus să găsim 100 de experți în domeniu care să ni se alăture. Mai mult, am investit pe tot parcursul anului în infrastructura noastră mobilă și fixă ​​pentru a susține traficul mare de date înregistrat de la debutul pandemiei și pentru a asigura conexiuni stabile pentru clienții noștri. Și suntem extrem de fericiți că aceste investiții au rezultate vizibile: recent rețeaua noastră 5G a fost desemnată cea mai fiabilă rețea de date din România și am primit certificarea pentru cea mai bună experiență de utilizare de internet fix de la auditorului independent german umlaut. Pentru perioada următoare, ne dorim să continuăm creșterea portofoliului nostru de soluții IoT, e-health, smart agriculture sau e-education și investițiile în infrastructură pentru a susține nevoile clienților noștri”, a declarat Achilleas Kanaris, CEO Vodafone România.


* creștere organică, cu performanța analizată pe o bază similară.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...