Visual Fan a încheiat majorarea capitalului social

Date:

Compania Visual Fan SA (Allview), listată la Bursa de Valori București sub simbolul ALW, unul dintre cei mai importanți jucători locali pe piața IT&C, anunță finalizarea cu succes a operațiunii „de majorare a capitalului social cu suma de 555.550 lei, prin emisiunea a 5.555.500 de acțiuni noi, prin capitalizarea rezervelor, care au fost emise conform Hotărârii Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor nr. 9/06.01.2022 și a Certificatului de Înregistrare a Instrumentelor Financiare (CIIF) nr. AC – 5316-2/07.02.2022, emis de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF)”.

Lucian Peticilă, CEO Visual Fan SA: „Anul 2022 este de o mare însemnătate pentru istoria companiei Visual Fan, întrucât urmează să împlinim 20 de ani de activitate pe piața românească, 20 de ani de tehnologie, inovație și eforturi susținute din partea întregii echipe. Ne bucură faptul că beneficiem de încrederea acționarilor noștri și avem în plan investiții constante în dezvoltarea Grupului Visual Fan, pentru a livra în continuare creșteri de două cifre. Tranzacțiile recente, precum și extinderea pe o nouă linie de business, cea a mașinilor electrice, ne permit să aducem un plus de valoare și, în același timp, să ne continuăm evoluția. Intenţionăm să motivăm acționarii prin acordarea de acţiuni gratuite şi în anii următori, ca parte a strategiei de implementare a celor mai bune practici din piaţa de capital locală.”

Visual Fan precizează că „majorarea capitalului social s-a realizat în contul tuturor acționarilor înregistrați în registrul acționarilor societății la data de 09.02.2022, cărora li s-au alocat 5 (cinci) acțiuni gratuite la 1 (una) acțiune deținută. La data transmiterii prezentului comunicat, Visual Fan SA (ALW) înregistrează o capitalizare de aproximativ 144 milioane lei”. 

Evenimente recente din viața companiei Visual Fan SA

  • În luna decembrie 2021, Visual Fan a primit avizul favorabil din partea Consiliului Concurenței, pentru preluarea pachetului majoritar de 51%, al unicului distribuitor din Europa de Est al renumitului brand japonez AKAI. Această tranzacție creează premisele unei creșteri excepționale a cifrei de afaceri și a profitului companiei Visual Fan cu peste 25%.
  • Tot în luna decembrie 2021, Grupului Visual Fan i s-a alăturat societatea Visual EV Distribution, al cărui obiect de activitate este reprezentat de distribuția mașinilor electrice. Primul model lansat este Skywell ET5, un SUV full electric, cu o autonomie de 400 km mixt (WLTP) și 456 km City Drive, echipat cu sistemul automat de asistență la conducere – L2.5 și numeroase opțiuni premium. Strategia pe termen lung vizează dezvoltarea unui sistem integrat, de la distribuția de mașini electrice, realizarea a cel puțin 6 showroom-uri în principalele orașe ale României, dar și oferirea de servicii post vânzare complete. 
  • Începând cu data de 11 octombrie 2021, acțiunile ALW fac parte din componenţa celui mai nou indice al BVB, BET-AeRO, alături de încă alte 18 companii reprezentative de pe această piaţă, selectate pe baza unor criterii cantitative, precum: lichiditate, capitalizare și free-float.

Allview (simbol bursier ALW) este caracterizată ca „o companie cu capital integral românesc, care și-a confirmat statutul de vizionar și pionier atunci când vine vorba de tehnologie, cu un portofoliu de produse diversificat. A fost fondată la Brașov, în 2002, și produce telefoane mobile inteligente, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri și alte gadgeturi. A lansat cel mai complex sistem Smart Home din România (2016), AVI – singurul asistent vocal în limba română (2017), a fost printre primele companii din Europa care a încheiat un parteneriat direct cu Google Android TV™ (2019), fiind primul brand din România care a adoptat tehnologia QLED (2020). Fiind prezentă pe piețele IT&C din peste 10 țări, Allview investește constant în R&D (cercetare și dezvoltare) și își propune ca, pe termen lung, să creeze un robot inteligent – asistent personal. Pentru a rămâne conectați la noutățile Allview, urmăriți paginile companiei de pe Facebook, YouTube și Instagram”.

 

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Top 10 motive pentru care totul electric este o idee proastă

Politicienii și oficialii guvernamentali de la fiecare nivel par...

Boeing pierde teren în fața Airbus, dar transportul aerian își revine

După pandemie, sectorul transportului aerian a revenit în forță,...