Cum evoluează piața digitală din România și ce avantaje au magazinele Online care folosesc anumite instrumente de promovare

Date:

Creșterea semnificativă a utilizării internetului în ultimii ani și dezvoltarea fără precedent a tehnologiilor digitale în diferite sectoare – cum ar fi comerț electronic, servicii financiare, publicitate online etc. – au avut ca efect direct o maturizare a pieței digitale din România.

Studii de specialitate citate de Optimized, una dintre cele mai cunoscute agenții din plan local specializate în campanii PPC (Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, YouTube Ads, Bing Ads etc.), pentru e-commerce, arată că 8 din 10 români descoperă un produs online în special în motoare de căutare, iar aproximativ 80% dintre români au făcut cel puțin o achiziție online în ultimul an.

Cu alte cuvinte, în România, Google este motorul de căutare cel mai folosit, iar câteva exemple vin să confirme acest lucru: în fiecare lună sunt 50.000 de căutări pentru cuvântul „laptop”, 75.000 pentru „mobilă de bucătărie”, 110.000 pentru „rochii de ocazie”.

Varianta integrală a articolului este disponibilă doar pe bază de abonament

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Sistem eficient de securitate cibernetică și protecție a vieții private

Compania Huawei evidențiază soluțiile de securitate end-to-end ca una...

Protocol între Camera de Comerţ si Industrie Bucureşti și Camera Auditorilor Financiari

Camera de Comerţ și Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB)...