Campanie pentru alimentație echilibrată

0

Compania Nestlé derulează cu ocazia International Chefs Day o campanie „de conștientizare a importanței unei alimentații echilibrate și a implicării copiilor în pregătirea mesei pentru a încuraja obiceiuri sănătoase încă de la cele mai fragede vârste”.

În context, Nestlé anunță că „sărbătorește mâncarea sănătoasă cu Amintirea gustului de acasă, o mini-serie menită să ne aducă aminte de bucuriile copilăriei și să ne ajute să redescoperim secretul mâncării delicioase: iubirea”. 

Nicoleta Tupiță, Nutrition Health and Wellness Manager, în cadrul Nestlé România: „La Nestlé ne dorim să inspirăm părinții și copiii ca în fiecare zi să facă alegeri mai sănătoase pentru o viață mai bună. Știm că mesele sunt foarte importante în dezvoltarea copiilor. Dar înainte să mâncăm sănătos, trebuie să gătim sănătos. Copiii acceptă mult mai ușor alimentele sănătoase în farfuria lor dacă sunt implicați la pregătirea mesei. Gătitul împreună dezvoltă și o conexiune emoțională atât cu părinții, cât și cu mâncarea, iar copiii înțeleg mult mai ușor care este rolul mâncării în viața lor. Este dovedit științific că obiceiurile alimentare se creează încă din copilărie, de aceea este important să îi ghidăm pe copiii noștri către o relație sănătoasă cu alimentația”.

Concret, Nestlé a invitat trei chefi, Chef Aida Parascan, Chef Ștefan Popescu și Chef Cristian Voicu, să pregătească împreună cu copiii lor câteva preparate care le-au făcut copilăria mai frumoasă. Cum au lucrat poate fi văzut pe site-ul https://www.nestle.ro/nutritie/international-chefs-day.

Chef Ștefan Popescu, membru al Asociației Naționale a Bucătarilor și Cofetarilor din Turism: „Mereu este o provocare să gătești alături de cei mici, dar în același timp poate fi o experiență de învățare și distractivă. Le puteți da sarcini precise – să spele ingredientele, să le cântărească, să le curețe, să le taie, să pună masa, să spele vasele. În acest fel, dobândesc abilități motorii și cognitive, și petreceți timp de calitate cu ei, momente pe care cu siguranță și le vor aminti peste ani și vor repeta experința alături de copiii lor”.

Pentru toți părinții interesați să păstreze și să transmită mai departe tradiția gătitului împreună, Nestlé anunță că „a pregătit și un concurs pe pagina https://www.facebook.com/Nestle.Ro, unde pot lăsa un comentariu cu rețeta preferată din copilărie și intră automat în cursa, la care pot câștiga premii care să îi ajute să pregătească mese gustoase și sănătoase împreună cu cei mici – Cartea de rețete Nestlé for Healthier Kids și un airfryer”.

Nestlé anunță de asemenea că la împlinirea a 25 de ani, „introduce pe piață produse cu un gust și o calitate superioare, adaptate preferințelor consumatorilor, iar în această toamnă vine cu noutăți la toate categoriile de produse pe care le deține în România: de la cafea și cereale pentru mic dejun și până la produsele culinare. Aceste produse sunt adaptate nevoilor de consum din perioada de pandemie, când românii preferă produse potrivite pentru toată familia, produse ușor de folosit în contextul în care obiceiul de a găti acasă a cunoscut un nou avânt. Nestlé încearcă să ajute consumatorii să aleagă porția potrivită prin forma și ambalajul produselor. Pe toate ambalajele este prezentă o comunicare nutrițională completă și transparentă. Nu în ultimul rând, Nestlé își propune să facă o informare cât mai completă cu privire la un stil de viață sănătos, comunicând pe canalele digitale, pe pagina nestle.ro în secțiunea nutriție https://www.nestle.ro/nutritie, precum și prin programele educaționale la care este partener: Și eu trăiesc sănătos! – SETS inițiat de Fundația Prais și Traista cu sănătate, inițiat de prof. dr. Veronica Mocanu”.

Mai multe informații despre campania Amintirea gustului de acasă găsiți pe https://www.nestle.ro/international-chefs-day

179 de antreprenori români cu idei de afaceri „verzi”, înscriși la Black Sea ClimAccelerator. Care sunt cele 28 de startup-uri selectate

0

Tranziția spre economii neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon creează numeroase oportunități de business pentru afacerile care oferă soluții la criza climatică. România este conectată la acest trend global, demonstrând interes crescut pentru antreprenoriatul „verde”. 179 de startup-uri ecoinovatoare locale s-au înscris în programul Black Sea ClimAccelerator, sprijinit de către organizația europeană EIT Climate-KIC și derulat local de către Impact Hub Bucharest și The Climate Vertical din România. De asemenea, începând cu luna octombrie, Raiffeisen Bank s-a alăturat ca partener principal al Impact Hub Bucharest în acest program.  

Programul Black Sea ClimAccelerator oferă susținere startup-urilor din România și Bulgaria ce se concentrează pe soluții pentru combaterea schimbărilor climatice, prin mentorat, consultanță de specialitate pe nevoile specifice ale startup-urilor și finanțare nerambursabilă. Principalele domenii de business vizate de startup-urile care au aplicat la program sunt reducerea impactului producției asupra mediului, orașe verzi și sustenabile, dezvoltarea unei economii circulare și ecologizarea activităților economice, prin noi procese, tehnologii verzi și servicii inovatoare.

„Când am început să construim programul, focusul principal a fost ca acesta să sprijine participanții în toate punctele critice ale afacerilor, indiferent de stadiul în care se află acestea. Această primă etapă de învățare accelerată a fost intensă și foarte valoroasă pentru participanți și reprezintă cu siguranță un pas important în îndeplinirea misiunii green care îi ghidează. Ne bucurăm că suntem alături de ei pe acest drum și suntem entuziasmați și de noii parteneri care ni se alătură pe parcurs – începând cu luna aceasta, Raiffeisen Bank s-a alăturat ca partener principal al Impact Hub Bucharest în Black Sea ClimAccelerator – un semn important că în ecosistem există o deschidere importantă pentru inițiativele care ne modelează viitorul”, spune Adina Crețu, Director Programs & Entrepreneurial Growth Impact Hub Bucharest

„Am pornit The Climate Vertical din pasiune pentru natură și cu aceeași încredere cu care am pornit Rubik Hub: că România poate oferi soluții la probleme pe care lumea le are. Cu 2 ani în urmă, când am început să mă uit mai atent la ce se întâmplă în România în zona de climate, am remarcat că erau câțiva oameni, câteva entități care activau în acest domeniu, însă nu exista o comunitate națională. Mai mult decât atât, acțiunile climate erau privite ca o activitate hipster, poate chiar excentrică. Grav este faptul că există un grad scăzut de conștientizare la nivelul publicului general a consecințelor provocate de schimbările climatice. Astăzi, după ce Black Sea ClimAccelerator a reușit să inspire peste 50 echipe startup să aibă încredere în ideile lor și să le prezinte sub forma de pitch, am un sentiment de încredere și optimism că România va mai oferi lumii un unicorn, de data asta din verticala climate. Pe lângă aceste startup-uri, am descoperit oameni și organizații cu valori sănătoase care doresc să ni se alăture și să sprijine misiunea noastră. Deja simt că suntem o comunitate climate active în România și că asta poate fi diferențiatorul nostru ca țară, să devenim un ecosistem inovator pe zona de soluții climate”, spune Vlad Gliga, CEO Rubik Hub & Co-founder The Climate Vertical.

Dintre cele 179 de idei de business „verde” pentru care s-au depus aplicații, 28 de startup-uri au fost selectate în program de către un juriu specializat. În perioada octombrie – decembrie 2021, acestea beneficiază de sprijin personalizat pentru nevoile lor specifice, în funcție de stadiul de dezvoltare a afacerii lor. Iată lista acestora și modul în care vor fi sprijiniți:

Participanții de la categoria 1–
Early stage (afaceri în stadiu incipient / de idee)

Cei 16 antreprenori selectați la această categorie vor primi câte un grant de 5.000 de euro oferit de EIT Climate-KIC, precum și consultanță care să îi ajute să-și definească mai bine modelul de business și să îi pregătească pentru validarea soluției pe piață. Sprijinul include sesiuni de mentorat individuale și conectare cu actori cheie din ecosistem.

1. AgriKultura este o platformă care își dorește să unească specialiștii din domeniu cu tinerii care vor să înceapă o carieră în domeniul agricol. Userii se înscriu pentru a publica date despre sănătatea și performanța recoltelor lor și primesc în schimb sfaturi în baza unui algoritm care combină expertiza specialiștilor cu predicțiile realizate de Inteligența Artificială (AI). 

2. AgroWaste produce ambalaje biodegradabile din resturi vegetale, sprijinind consumatorii să fie prietenoși cu mediul în care trăiesc.

3. Bioconversia se ocupă cu transformarea subproduselor organice ce poluează în proteine prin intermediul insectelor.

4. BioMass își propune să creeze produse naturale performante, sigure și durabile, folosind natura pentru inspirație și inovație. Cultivă materiale ecologice din miceliu și din reziduuri agricole și alte reziduuri generate de activitățile cotidiene (ex. zaț de cafea).  

5. Caserole comestibile produce caserole 100% comestibile, biodegradabile și propice transportului, pentru mâncarea livrată la domiciliu. 

6. Charger.ro este primul marketplace la nivel european pentru soluții, echipamente și produse de încărcare folosind energia regenerabilă. Platforma adună în același loc de la soluții pentru încărcarea mașinilor electrice până la produse care asigură autonomia electrică a locuinței.

7. EasyPeasy este o platformă ce permite atât restaurantelor, cafenelelor, magazinelor și brutăriilor, cât și fermierilor și micilor producători să vândă produse rămase la sfârșitul activității la un preț redus. Aplicația își dorește să ajute la rezolvarea problemei risipei alimentelor și să promoveze consumul sustenabil.

8. Ecoșosete propune o linie de șosete eco, fără cusătură la vârf, din bumbac reciclat, produsă 100% în România, a cărei fabricație economisește apă, energie electrică, nu folosește pesticide, nu afectează terenurile arabile și eliberează mai puțin C02 în atmosferă.

9. Evconnect.ro este printre primii dezvoltatori în România ai unei rețele de stații de încărcare pentru mașini electrice și oferă soluții de încărcare pentru mașini electrice și de software pentru managementul stațiilor de la distanță.  

10. bLuana oferă produse  „plant based”, cu toate beneficiile cărnii de pește (Omega 3 etc.), făcute pentru a înlocui carnea de pește. Momentan au 3 produse prototip: Veggie sashimi, Veggie fish fillets în tempura, Veggie fish burger.

11. MOTUM este o aplicație MaaS care funcționează ca un integrator al surselor de date din București și stimulează șoferii către mijloace de transport alternative prin recompense și sisteme de gamificare.

12. Re-BeInvolved este un centru unic de primire a donațiilor, repararea, reutilizarea și distribuirea lor pentru grupurile vulnerabile.

13. Sera Aquaponica Bio propune un sistem prin care peștii furnizează îngrășământ plantelor, care apoi curăță apa pompându-o înapoi la pești. Rezultatul este următorul: fără a folosi îngrășăminte artificiale sau alte substanțe chimice, se obține un consum minim de apă și energie, obținând în același timp randamente mai mari decât în agricultura convențională.

14. Spot The Fire este un dispozitiv care detectează incendiile de vegetație/pădure din proximitatea locuințelor și arată în timp real pe platformă focarele active și dimensiunea acestora.

15. TechArtisans este un biodigestor modular care își propune să  micșoreze drastic numărul de deșeuri vegetale trimise la gropile de gunoi. 

16. The Perminator este o aplicație prin care utilizatorii pot să-și creeze un design de pădure de alimente (food forest).

Participanții de la categoria 2 –
MVP (care au un prototip validat cu clienți)

6 startup-uri au fost selectate să intre în program în această categorie și vor primi câte un grant de 20.000 de euro oferit de EIT Climate-KIC. În plus, vor beneficia de activități de consultanță ce vizează, printre altele: management financiar, capital de risc, oportunități de creștere, stabilirea prețurilor, crearea de comunități, scalarea afacerii.

1. 2030 Builders este o platformă care ajută companiile să implementeze sustenabilitatea în cultura organizațională prin implicarea angajaților.

2. Magazin Zero Waste București este un magazin care oferă posibilitatea de a face cumpărăturile pentru necesarul de consum de bază într-un mod care să nu genereze deloc gunoi și să reducă risipa.

3. MallȚărănesc este soluția digitală ce implementează lanțul scurt alimentar, asigurând accesul micilor producători la piață, precum și livrarea produselor către consumatori, generând astfel o amprentă de carbon mai mică.

4. PolyMore oferă o soluție de detectare automată a deșeurilor sortate greșit. Camera video în spectrul vizibil împreună cu platforma software PolyMore oferă feedback instant pentru companiile de colectare și asociațiile de locatari, legat de calitatea sortării deșeurilor.

5. Verdoo este o soluție care oferă oricui posibilitatea să beneficieze de discounturi exclusive și să planteze copaci 100% gratuit pentru fiecare produs cumpărat online.

6. WasteBill este cel mai ușor de folosit soft pentru Gestiunea Deșeurilor, prin care aliniezi firma la cerințele legale în domeniul evidenței deșeurilor. Este creat cu și pentru consultanții de mediu și responsabilii cu evidența, gestionarea și raportarea obligațiilor de mediu către autorități.

Participanții de la categoria 3 – Growth (care au soluții scalabile)

6 startup-uri au fost selectate să intre în program în această categorie și vor beneficia de sprijin pentru dezvoltarea afacerii, prin întâlniri internaționale, lucru direct 1-to-1 cu mentori și experți, conectare cu actori cheie din ecosistem, conectare cu investitori, consultanță pentru managementul întreprinderii, facilitarea de parteneriate.

1. Caminota sunt produse naturale pentru tencuială și finisaj, pe bază de argilă, care pot fi aplicate atât la construcții noi, cât și la clădiri vechi și monumente istorice. Față de tehnologiile moderne, produsele Caminota au o amprentă de carbon de peste 100 de ori mai mică și sunt naturale și sănătoase. 

2. EcoTree este o platformă digitală B2B de waste management, prin intermediul căreia clienții ajung cu ușurință la colectori/reciclatori și care automatizează fluxul de documente, oferă trasabilitate, control și transparență pe procesele de reciclare.

3. EV SPOTS Drive este aplicația pentru prima rețea de stații EV cu încărcare rapidă cu energie 100% regenerabilă.

4. Foldo realizează mobilier 100% reciclabil pentru a ajuta părinții să mobileze camera copiilor, ușor și rapid.

5. R-Create este prima soluție end-to-end de ambalare reutilizabilă, care oferă magazinelor online o alternativă la risipa de resurse cauzată de ambalajul de unică folosință.

6. Verde este un marketplace care facilitează aprovizionarea continuă a restaurantelor cu ingrediente proaspete, fără depozitare, direct de la fermele locale și producătorii locali.

De asemenea, cele 12 startup-uri din categoriile 2 și 3 își vor prezenta soluția în fața unui public larg la Demo Day, ce va avea loc pe 9 decembrie 2021, în București. 

Din juriul programului Black Sea ClimAccelerator au făcut parte: 

  • Adina Crețu, Director Programs & Entrepreneurial Growth Impact Hub Bucharest
  • Andrei Dudoiu, Managing Partner SeedBlink
  • Corina Vasile, Head of Communications and Sustainability at Raiffeisen Bank
  • Cristina Țoncu, Program Director Techcelerator
  • Daniel Matei, Business Development Manager Impact Hub Bucharest
  • Hanny Bratu, Marketing & Fundraising Manager WWF România
  • Ilinca Pandele, Team Leader Econet România
  • Laura Ciobanu, Manager Sustenabilitate, EY România
  • Magor Csibi, Head of Leadership and Culture Trend Consult Group
  • Mihai Rotaru, CEO & Founder UrbanAir App & Neobility
  • Mona Nicolici, Sustainability & CSR Consultant
  • Raluca Nicolescu, SME Director Raiffeisen Bank
  • Vlad Gliga, CEO Rubik Hub & Co-founder The Climate Vertical
  • Vlad Panait, Managing Partner & Founder Sparking Capital



Despre organizatoriBlack Sea ClimAccelerator este coordonat de Impact Hub Bucharest și dezvoltat de un consorțiu format din Impact Hub Bucharest și The Climate Vertical din România și Innovation Starter din Bulgaria, cu sprijinul EIT Climate-KIC.

profesionalizarea angajaților din biblioteci locale

0

Aspecte de ordin economic, educațional și cultural precum situația achizițiilor și a fondului de carte pentru copii, posibile proiecte realizate în parteneriat, proiecte de succes în promovarea literaturii pentru copii etc. formează esența activităților cu rol de formare continuă derulate de organizația „De Basm – Asociația scriitorilor pentru copii și adolescenți” în perioada 19-27 octombrie. Adresarea este către profesioniștii din bibliotecile județene: „Dinicu Golescu” Argeș, „Ion Heliade Rădulescu” Dâmbovița, „I.A. Bassarabescu” Giurgiu, „Christian Tell” Gorj, „Panait Cerna” Tulcea, „Antim Ivireanul” Vâlcea.

Sunt șase dialoguri online, înscrise în proiectul „Noi facem povești”, care, după cum subliniază inițiatorii, „așază în centrul evenimentelor scriitorii, creația scrisă, cărțile, copiii și bibliotecile, devenind astfel un loc unde vor fi promovați autori și opere, un catalizator pentru lectură și promovarea culturii scrise în rândurile copiilor la un nivel cât mai larg și, nu în ultimul rând, o ocazie pentru angajații din biblioteci de a se informa cu privire la cele mai actuale metode de atragere a publicului cititor. În egală măsură, evenimentul reprezintă și o excelentă ocazie pentru organizatori de a se informa la firul ierbii cu privire la cele mai noi și mai acute probleme din lumea bibliotecilor locale, dar și cu oportunitățile pe care aceste spații le oferă promovării culturii scrise.

De Basm – Asociația scriitorilor pentru copii și adolescenți continuă să consolideze dialogul cu bibliotecile și bibliotecarii, facilitând instrumentele de folosire a cărților pentru copii, propunând în seria de întâlniri cu profesioniștii din biblioteci metode concrete pentru a folosi literatura într-o manieră ludică și atractivă”.

Programul evenimentelor

19 octombrie, ora 11.00 – Eveniment realizat în colaborare cu Biblioteca Dinicu Golescu din Argeș. Participă: Gabriela Rădulescu, reprezentanta bibliotecii, alături de scriitoarele Victoria Pătrașcu, Lavinia Braniște, Luminița Corneanu și Maria Dicieanu, reprezentanta Bibliotecii Publice din Amsterdam, secția de limba română [live pe paginile de Facebook #DeBasm & Biblioteca Dinicu Golescu Argeș].

19 octombrie, ora 17.00 – Eveniment realizat în colaborare cu Biblioteca Antim Ivireanul din Vâlcea. Participă: Alina Nicola, din partea bibliotecii, alături de scriitoarele Iulia Iordan, Ioana Nicolaie, Luminița Corneanu și Roxana Nicolaescu, reprezentanta EDUCAB [live pe paginile de Facebook #DeBasm & Bblioteca Antim Ivireanu Vâlcea]

20 octombrie, ora 17.00 – Eveniment realizat în colaborare cu Biblioteca Ion Heliade Rădulescu din Dâmbovița. Participă: Agnes Erich, directoarea bibliotecii, alături de scriitorii Adina Rosetti, Alex Moldovan, Jan Cornelius și Luminița Corneanu [live pe paginile de facebook #DeBasm & Bblioteca Ion Heliade Rădulescu Dâmbovița]

21 octombrie, ora 13.00 – Eveniment realizat în colaborare cu Biblioteca Christian Tell din Gorj. Participă: Sandu Maria Luiza, din partea bibliotecii, alături de scriitorii Florin Bican, Luminița Corneanu și Brandi Bates, fondatoarea Bibliotecii Copiilor Din loc în loc, Lupeni [live pe paginile de facebook #DeBasm & Bblioteca Christian Tell Gorj]

22 octombrie, ora 15.00 – Eveniment realizat în colaborare cu Biblioteca Panait Cerna din Tulcea. Participă: Ioana Fruntelată, din partea Bibliotecii, alături de scriitoarele Laura Grünberg, Sînziana Popescu, Luminița Corneanu și Pamela Chiricheu (Germania) [live pe paginile de facebook #DeBasm & Bblioteca Panait Cerna Tulcea]

27 octombrie, ora 11.00 – Eveniment realizat în colaborare cu Biblioteca I.A. Bassarabescu din Giurgiu. Participă: Otilia Pătruț, din partea Bibliotecii, alături de scriitoarele Andreea Iatagan, Cristina Andone, Luminița Corneanu și de Claudia Șerbănuță (Fundația Noi Orizonturi) [live pe paginile de facebook #DeBasm & Bblioteca I.A. Bassarabescu Giurgiu]

EY lansează primul raport anual aliniat standardelor Consiliului Internațional al Afacerilor al Forumului Economic Mondial

0

  • EY a redus cu 60% emisiile de carbon la nivelul întregii organizații în exercițiul financiar 2021
  • 837.000 de ore de muncă voluntară în folosul comunității și un impact pozitiv asupra vieților a 20 de milioane de oameni 
  • 18 milioane de ore de pregătire pentru angajații EY și prima promoție a programului EY Tech MBA în exercițiul financiar 2021

EY lansează primul raport anual realizat pe baza indicatorilor pentru capitalismul participativ elaborați de Consiliul Internațional al Afacerilor din cadrul Forumului Economic Mondial (WEF-IBC), prin care își propune să demonstreze progresele pe care le-a înregistrat în demersul de a crește transparența organizației. 

Raportul „EY Value Realized” evidențiază angajamentul companiei față de impactul pozitiv, măsurabil, pe care organizația EY îl are asupra oamenilor, societății și clienților și demonstrează modul în care integrarea standardelor de mediu, sociale și de guvernanță (ESG) în strategia de afaceri dă naștere unei transformări la nivelul întregii organizații EY. 

Companiile trebuie să creeze valoare pentru toți actorii interesați, precum și pentru acționarii lor. EY va continua să colaboreze cu clienții, cu alte organizații interesate care își vor asuma această misiune, precum și cu sectorul public pentru identificarea unor soluții privind redresarea în urma pandemiei, crearea unei tranziții echitabile către un viitor cu emisii de carbon reduse, soluționarea problemelor legate de echitatea socială și inegalitatea veniturilor, creșterea încrederii în piețele de capital din întreaga lume și sprijinirea clienților în procesul lor de transformare”, spune  Bogdan Ion (foto), Country Managing Partner, EY România și Moldova și Chief Operating Officer pentru EY Europa Centrală și de Sud-Est și Regiunea Asiei Centrale.

Indicatorii pentru capitalismul participativ elaborați de WEF-IBC cuprind 21 de situații ESG, în baza cărora companiile și organizațiile își pot elabora raportările și care vizează patru domenii cheie: principiile de guvernanță, planeta, oamenii și prosperitatea, în concordanță cu obiectivele de dezvoltare durabilă ale Organizației Națiunilor Unite. Ca membru al WEF-IBC, EY a contribuit la efortul comun al sectorului privat de a-și face cunoscută opinia în ceea ce privește importanța abordării aspectelor ESG pentru obținerea succesului pe termen lung și de a raporta progresele într-un mod coerent, astfel încât să poată fi comparate cu valori de referință concrete.

Raportarea EY bazată pe indicatorii WEF-IBC, pe lângă alți indicatori strategici de performanță, evidențiază progresele înregistrate la nivelul întregii organizații în exercițiul financiar 2021, precum:

  • reducerea emisiilor cu 60%;
  • îmbunătățirea echilibrului de gen: 36% dintre noii parteneri promovați au fost femei, iar 48% dintre angajații EY sunt femei;
  • 59 de ore de pregătire asigurate în medie fiecărui angajat, totalizând 18 milioane de ore de pregătire la nivelul întregii organizații; 
  • impact pozitiv asupra vieților a 20 de milioane de oameni prin intermediul programului de responsabilitate socială EY Ripples.  

Raportul prezintă și angajamentele pentru viitor și modul în care organizația EY va continua să evolueze dincolo de exercițiul financiar 2021, printre care:

  • acordarea a 200.000 de acreditări digitale pentru angajații EY și 200 de absolvenți ai Tech MBA până la sfârșitul exercițiul financiar 2022;
  • atingerea țintei de emisii „net zero” până în exercițiul financiar 2025;
  • angajamentul de a avea un impact pozitiv asupra vieților a 1 miliard de oameni până în exercițiul financiar 2030;
  • Investiții în valoare de 10 miliarde de USD în următorii trei ani în calitatea auditului, strategie, tehnologie și angajați. 

Raportul „EY Value Realized” poate fi accesat şi descărcat de aici.

Coaliția pentru Dezvoltarea României susține vaccinarea

0

Exponenți ai investitorilor români și străini din țara noastră, reuniți în Coaliția pentru Dezvoltarea României lansează un apel la solidaritate în situația actuală gravă sub aspect medical, cu repercusiuni economico-sociale, afirmându-și susținerea pentru campania de vaccinare și exprimându-și recunoștința pentru efortul profesioniștilor din domeniul sanitar: 

Doar împreună putem învinge Covid-19

Coaliția pentru Dezvoltarea României (CDR) susține vaccinarea împotriva Covid-19 și își exprimă recunoștința față de profesioniștii din domeniul sănătății, în special cei din linia întâi, cei care în această perioadă luptă pe frontul pandemiei. Mediul de afaceri face un apel către toți vectorii de decizie și de influență din societate să contribuie la eforturile de convingere a populației să apeleze la vaccin, singura soluție de ieșire din această criză.

După aproape 10 luni de la începerea campaniei de vaccinare, datele oficiale arată că românii au unul din cele mai mici grade de încredere din lume în modalitatea în care s-au dezvoltat vaccinurile împotriva Covid-19, și în prevenție în general. Acest lucru vine în contextul în care vaccinarea are un impact semnificativ în reducerea mortalității și morbidității din cauze asociate bolilor transmisibile sau prevenibile prin vaccinare. Între 2 și 3 milioane de vieți sunt salvate zilnic, la nivel global, datorită vaccinării. Putem preveni și controla 25 de boli, iar în acest moment alte 300 de vaccinuri sunt în plin proces de dezvoltare.  

Asociațiile membre CDR au susținut în diferite moduri eforturile instituțiilor statului de a îmbunătăți accesul la vaccinuri și vaccinare,  și o vor face în continuare. Reticența cetățenilor față de imunizarea împotriva Covid-19 prin vaccinare nu poate însă să fie rezolvată decât prin aportul și efortul solidar al tuturor vectorilor de decizie și influență din societate.

Considerăm că e momentul ca forțele politice să își unifice glasul în susținerea vaccinării, iar toate instituțiile statului, inclusiv presa, să demonstreze echilibru și responsabilitate în transmiterea mesajelor către populație. 

Guvernul trebuie să continue eforturile de comunicare a beneficiilor vaccinării, dublate însă de măsuri ferme, după modelul statelor europene, mai ales acum, când continuitatea activității economice și a vieții sociale este semnificativ afectată.  Modul în care România gestionează această criză care atinge niveluri catastrofice va influența încrederea generală a populației în prevenție pe termen lung. Este necesară reevaluarea eforturilor și investițiilor direcționate în prevenția prin vaccinare împotriva bolilor transmisibile și a celor ce pot fi prevenite în acest mod. România are nevoie de dezvoltarea unei strategii naționale de sănătate orientată spre prevenție, susținută de investiții coerente și planuri sustenabile, alături de crearea unei culturi a prevenției la nivel societal, prin educarea și informarea publicului larg.

Întreg mediul de business reunit în cadrul CDR rămâne ferm dedicat angajamentului de a depune toate eforturile pentru  a contribui la creșterea gradului de conștientizare a beneficiilor vaccinării în rândul populației și de a sprijini campania de vaccinare împotriva Covid-19 la nivel național. 

Într-o perioadă dificilă ca aceasta în care ne confruntăm cu mai multe crize simultan, inclusiv cu cea sanitară, este nevoie de maturitate în adoptarea deciziilor, de solidaritate în acțiunile importante, de un apel unitar pro-vaccinare.  Învingerea pandemiei este un efort comun și doar împreună, mediu de afaceri, autorități, presă, cetățeni, ne putem proteja de pierderile cauzate de pandemie. 

Coaliția pentru Dezvoltarea României reamintește că „este condusă de un Consiliu Director format din președinții și vicepreședinții a opt asociații de business: Asociația Oamenilor de Afaceri din România (AOAR), Camera de Comerț Americană în România (AmCham), Camera de Comerț Franceză în România (CCIFER), Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană (AHK), Confederația Patronală Concordia, Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR), Consiliul Investitorilor Străini (FIC) și Romanian Business Leaders (RBL). Coordonarea Coaliției este asigurată prin rotație de către unul din membrii Consiliului Director, pentru o perioadă de șase luni”.

REAL ESTATE FORUM | 26 Octombrie

0

THE DIPLOMAT BUCHAREST organizeaza prima editie a REAL ESTATE FORUM pe 26 Octombrie, in cadrul Hotelului InterContinental Bucuresti.

Conferinta este dedicata industriei imobiliare din Romania si prezinta perspectivele tendintelor conturate in anul precedent in cadrul segmentelor de dezvoltarii si administrarii de spatii de birouri, rezidentiale si logistice. 

Evenimentul invita la dialog autoritatile, asociatiile de urbanism si ale dezvoltatorilor din segmentele pietei imobiliare din Romania: birouri, rezidential si industrial. Discutiile din cadrul celor 3 sesiuni ale evenimentului abordeaza subiectele actuale pentru piata imobilitara si a investiiilor din acest segment, dezvoltand aspecte ce tin de siguranta si starea de bine a angajatilor, calitatea mediului, urbanism, integrarea eficienta a constructiilor si spatiilor imobiliare in infrastructura oraselor si aplicarea noile tehnologii in dezvoltarile urbanistice.  

Prin seria de evenimente dedicate acestui segment, venim in intampinarea companiilor si industriei imobiliare din Romania abordand subiecte de interes, opiniile factorilor de decizie si mesajul autoritatilor pentru a contribui la crearea unei infrastructuri urbanistice adaptate la nevoile actuale ale pietei.

AGENDA EVENIMENTULUI 

8:30- 9:30     Inregistrare Participanti   & Welcome Coffee 

9:30- 10:30 PANEL   |   OFFICE MARKET 

MUNCA DE LA DISTANTA vs. INTOARCEREA LA BIROU

Cele mai neobisnuite si extreme abordari ale functionarii mediului  de lucru pentru angajati si angajatori au fost aplicate in 2020, munca flexibila la birou sau sistemul de munca exclusiv la distanta declansand schimbari majore pe piata de birouri. Cu toate acestea, modelul hibrid la locul de munca s-a dovedit o solutie viabila si o alternativa pe piata de birouri din Romania pentru multe companii in 2020 si 2021. Unde se afla piata de birouri acum si cum a evoluat? Vedem revenirea coworking-ului si a prezentei fizice la birou?

  • Sistem de munca flexibil, munca la distanta si prezenta fizica la birou. Unde se aplica, cum si cand?
  • La ce sa ne asteptam in 2022 in privinta tendintelor la locul de munca?
  • Cum se adapteaza piata de birouri la noile realitati ale pietei muncii si ce solutii gasesc dezvoltatorii si administratorii de birouri? Ce feedback aveti din partea companiilor? 
  • Care este perspectiva dezvoltatorilor si administratorilor de birouri in ceea ce priveste dezvoltarea afacerilor in 2022, pe baza evolutiilor din acest an?
  • Ce impact a avut asupra experientei angajatilor acest an si ce solutii aduc companiile pentru imbunatatirea acesteia? 

TEHNOLOGIA – OMNIPREZENTA SI IMPLACABILA 

Impactul noilor tehnologii este remodelarea relatiei de afaceri dintre chiriasi si dezvoltatori / adiministratori ai spatiilor de birouri, din perspectiva imbunatatirii experientei de lucru, precum AI (inteligenta artificiala) sau IoT. Dezvoltatorii spatiilor de birouri ar trebui sa aiba in vedere strategii de servicii integrate, cu accent pe tehnologie in beneficiul utilizatorilor acestor spatii. 

  • Cele mai reusite modele de revenire la prezenta fizia la birou trebuie sa fie suficient de agile pentru a raspunde atat nevoilor angajatilor, dar si companiilor. Ce modele ar trebui sa luam in considerare si cum le aplicam?
  • Putem vorbi despre o cultura a sistemului de munca virtual si cum poate fi inclus acest concept in aceeasi ecuatie cu sistemul d munca ce presupune prezenta fizica la birou?
  • Ce este bine si ce este rau in mediul actual al pietei de birouri ca piata de afaceri?
  • Care sunt provocarile in ceea ce priveste munca virtuala pentru angajatori, angajati si dezvoltatori de birouri?
  • Ce presupune locuri de munca flexibile / spatii de lucru flexible pentru companii si cum pot beneficia de acestea?
  • Cum va evolua si la ce sa ne asteptam in privinta dezvoltarii pietei de birouri in Bucuresti si Romania?

10:30-10:45 Coffee break

10:45-12:00 INDUSTRIAL & LOGISTICS: BUSINESS AS USUAL? 

Segmentul imobiliar industrial este probabil cel mai putin afectat de criza indusa de pandemie de-alungul anului 2020 si 2021, deoarece ultimele evenimente au subliniat tendintele trecute, care erau deja destul de favorabile pentru acest segment, cum ar fi trecerea la comertul electronic, digitalizarea masiva, automatizarea si re-consolidarea (probabil resimtita peste pe termen mediu). Impreuna cu provocarile structurale ale Romaniei, lucrurile par destul de promitatoare atunci cand privim in perspectiva.

  • Segmentul Industrial & Logistic era de asteptat sa functioneze bine in 2021. Asteptarile au fost indeplinite pana acum in acest an? Care au fost principalii factori care au declansat cresterea?
  • Ce impact au AI, robotica, IoT si automatizarea industriala pe piata acestui segment din Romania?
  • Care sunt principalele tendinte de evolutie pentru piata industriala din Romania si la ce sa ne asteptam in urmatorii ani?
  • Care este tendinta preturilor chiriei in segmentul I&L si care sunt asteptarile cu privire la evolutia acestui indicator?
  • Care sunt principalele industrii care au permis cresterea cererii pe segmentul I&L din Romania?
  • Ce provocari putem spune ca are acest sector in Romania?

12:00-13:00 Networking lunch

Link inregistrare online eveniment: https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_ii8lecxJRlSdTzJAmKmfOQ

Evenimentul beneficiaza de sprijinul :

Evenimentul beneficiaza de sprijinul

PARTENERI GOLD Vastint, Immofinanz, AFI Europe Romania, COS

PARTENERI Speedwell, Crosspoint, Savills, Sea On, Wave

Asociatii partenere BUCHAREST REAL ESTATE CLUB, ANIS, BRCC, CLUJIT,

PARTENERI MEDIA Outsourcing Today, Automotive Today, Financial Intelligence, Economistul, Romania Durabila, Club Economic Bursa, Energynomics.

Sondaj eJobs: Deși sunt pe locul 2 în topul celor mai activi candidați, cu peste 330.000 de aplicări lunare, doar 17,7% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani spun că s-au și angajat în ultimele 6 luni.

0

Cu siguranță una dintre cele mai mari surprize din ultimul an și jumătate a fost activarea tinerilor. Odată cu declanșarea pandemiei, segmentul de vârstă 18-24 a urcat de pe ultimul loc pe locul 2 în topul celor mai activi candidați, aplicările lunare ale acestora depășind 330.000. Cu toate acestea, doar 17,7% dintre ei spun că s-au și angajat în ultimele 6 luni, conform celui mai recent sondaj eJobs România. 

Principalul motiv care i-a determinat pe tineri să aplice mai mult în această perioadă e dorința de stabilitate financiară. Totodată, studiul efectuat de eJobs, cea mai mare platformă de recrutare din România, arată că următoarele motive au fost nevoia de a acumula experiență într-un timp cât mai scurt, faptul că au avut mai mult timp liber ca urmare a mutării cursurilor în mediul online, creșterea numărului de joburi remote, dar și de nevoia de a-și putea acoperi cheltuielile pentru a nu se întoarce să locuiască cu părinții, odată cu trecerea în online.

„Una dintre puținele și cele mai îmbucurătoare surprize ale pandemiei a fost să vedem că tinerii au devenit foarte harnici când vine vorba de aplicări. Intenția lor de angajare e, cu siguranță, mult peste perioada prepandemică și chiar la un nivel istoric: avem cu 123% mai multe aplicări din partea lor în luna septembrie a acestui an versus 2019. Oferta de joburi pentru acest segment e și ea una extrem de generoasă – peste 27.000 de noi joburi lunare. Cu toate acestea, realitatea din piață ne arată că procentul celor care își și transformă intenția în fapt este foarte mic”, precizează Raluca Dumitra, Head of Marketing la eJobs România. 

Raluca Dumitra, Head of Marketing eJobs

Studiul eJobs mai arată că 32% dintre tinerii care în acest moment nu lucrează au avut totuși o primă experiență profesională deja, dar au renunțat la job pentru că au vrut să se concentreze pe studii (49%), salariul era nesatisfăcător (26%), nu mai aveau suficient timp liber (19%), nu au vrut să se streseze (4%) sau stau cu părinții și nu au, de fapt, nevoie să lucreze (2%).

Fiind întrebați care sunt principalele provocări cu care se confruntă la angajare, 90% menționează lipsa de experiență ca impediment, 69% spun că sunt prea puține joburi pentru candidații cu profilul lor, 34% spun că nu știu cum să se comporte la un interviu, iar 29% cred că salariile sunt prea mici pentru acest segment de vârstă. 

Deși aceștia susțin că nu au suficiente oportunități de angajare, potrivit datelor eJobs România, doar în luna septembrie a acestui an, au fost scoase la bătaie peste 14.000 de locuri de muncă dedicate celor fără experiență de lucru.

Salariul rămâne un criteriu important la angajare pentru 56% dintre ei, dar nu cel mai important, căci 59% pun pe primul loc un plan de dezvoltare profesională bine pus la punct. Celelalte criterii care contează pentru segmentul de vârstă 18-25 sunt o atmosferă de lucru plăcută (37%), să poată lucra part time (33%), flexibilitatea angajatorului (24%), stabilitatea domeniului (24%), dar și posibilitatea de a lucra remote (21%). 

O treime dintre cei cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani se așteaptă să câștige între 2.100 și 2.500 de lei pe lună la primul job. 18% caută salarii cuprinse între 1.700 și 2.000 de lei, 16% între 2.600 și 3.000 de lei și 13% s-ar mulțumi cu un venit cuprins între 1.500 și 1.700 de lei, arată cel mai recent studiu realizat de eJobs România, liderul pieței de recrutare din România. 

„Ultima perioadă a calibrat așteptările tinerilor aflați la început de carieră la realitatea din piața muncii. Înainte de pandemie, angajatorii se plângeau frecvent că tinerii își doresc salarii peste bugetele pe care le aveau la dispoziție, dar și beneficii pe măsură. Din fericire, această categorie de candidați a înțeles cât de importantă este acumularea experienței de lucru încă de pe băncile facultății și sunt acum mult mai conectați la piață”, mai spune Raluca Dumitra.

Studiul a fost derulat în luna octombrie a acestui an, pe un eșantion de peste 1.217 de respondenți cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani.
În acest moment, peste 37.000 de locuri de muncă pentru România și străinătate sunt disponibile pe www.ejobs.ro. Dintre acestea, peste 14.000 sunt dedicate celor fără experiență de lucru.

Dover lansează Business Services Office în Globalworth Plaza

0

Compania Dover a deschis un birou pentru funcția de Business Services (DBS) în Globalworth Plaza București pe o suprafață închiriată de 1.170 de metri pătrați, care „va permite echipei DBS să ofere în continuare servicii cu valoare adăugată companiilor care opereză cu Dover în domeniul finanțelor, tehnologiei informației și resurselor umane”.

Ema Iftimie, Head of Leasing & Customer Care, Globalworth România: „Intrarea pe piața din România a unei companii precum Dover reprezintă o mare oportunitate pentru dezvoltarea și diversificarea comunității de business. Globalworth se poziționează ca PLACE TO GROW și ne bucurăm că Dover ne-a ales ca sediu în care business-ul lor să crească. Compania cu sediul in SUA este acum parte din Globalworth District, cea mai mare comunitate de business din țară. Le urăm bun venit, proiecte reușite și îi asigurăm de întregul nostru sprijin ca partener în dezvoltarea lor în România și nu numai”.

Darrin Belcher, VP of DBS Operations: „Suntem încântați să facem parte din această comunitate și credem că prezența în cea mai vibrantă zonă de business a Bucureștiului va răspunde foarte bine nevoilor noastre”.

Echipa Dover este „recunoscută pentru abordarea sa antreprenorială de peste 65 de ani, are 24.000 de angajați în întreaga lume și venituri anuale de aproximativ 7 miliarde de dolari. Compania livrează echipamente și componente inovatoare, consumabile, piese de schimb, software, soluții digitale și servicii de asistență prin cinci segmente de operare: produse tehnice, soluții de alimentare, imagistică și identificare, pompe și soluții de proces și echipamente pentru refrigerare și produse alimentare”.

Clădirea de clasă A Globalworth Plaza „este situată la intersecția șoselei Pipera cu Barbu Văcărescu. Ea are front stradal larg la ambele artere, ceea ce îi oferă o vizibilitate deosebită. Accesul la mijloacele de transport în comun este foarte rapid, la 2 minute regăsindu-se stațiile de autobuz, iar la 3 minute stația de metrou Aurel Vlaicu. Clădirea de 19 etaje a fost reamenajată în anul 2017 și a primit certificarea verde Breeam Excellent. Globalworth este o companie imobiliară activă în Europa Centrală şi de Est, listată la Bursa de Valori de la Londra, în segmentul AIM, care activează în România și Polonia, în ambele ţări devenind principalul investitor pe piața imobiliară de birouri. Globalworth investește, dezvoltă și gestionează direct clădiri de birouri și parcuri industriale și de logistică, în locații premium, care generează venituri din închirierea de spații către companii de top din întreaga lume. Gestionat de peste 200 de profesioniști în Cipru, Guernsey, România și Polonia, portofoliul companiei are o valoare totală de aproximativ 3.1 miliarde de euro, la 30 iunie 2021. Aproximativ 95,1% din acesta este reprezentat de active producătoare de venit, închiriate către aproximativ 650 de companii naționale și multinaționale. În România, Globalworth este prezentă în Bucureşti, Timişoara, Arad, Oradea, Constanţa şi Piteşti, în timp ce în Polonia proprietăţile se regăsesc în Varşovia, Wroclaw, Lodz, Cracovia, Gdansk şi Katowice”.

O mie de active de la Hidroelectrica, evaluate deAppraisal & Valuation

0

Peste 1.000 de active (bunuri imobile și mobile) ale companiei de stat Hidroelectrica vor fi evaluate de Appraisal & Valuation SA (deținătorul brandului NAI Romania și unul dintre liderii pieței de evaluări, indicativ bursier APP), câștigător prin licitație publică al contractului de evaluare ce se va desfășura pe durata a 36 de luni. 

Andrei Botiş, CEO Appraisal & Valuation SA: „Hidroelectrica este cea mai valoroasă companie de stat din România, raportând în primul semestru profituri cu adevărat remarcabile, de aceea suntem onorați să contribuim la dezvoltarea unei companii de succes, de o asemenea mărime. Acest contract reprezintă un plus de credibilitate atât pentru partenerii din țară, cât și pentru marile companii din Europa, pe care le vizăm în viitorul apropiat. Strategia noastră de creștere include extinderea pe piețele internaționale, iar experiența din teren, calitatea serviciilor și timpul excelent de răspuns sunt atuurile noastre de necontestat”.

Appraisal & Valuation SA subliniază că propriile acțiuni „sunt listate, sub simbolul APP, pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare (piața AeRO) a Bursei de Valori București. Compania a derulat un plasament privat de acțiuni, care s-a desfășurat cu succes. Plasamentul privat de acțiuni, precum și operațiunile referitoare listării la bursă au fost intermediate de broker-ul TradeVille. Strategia Appraisal and Valuation SA de a performa pe piața de capital include atragerea în echipă a celor mai buni specialiști de pe piață, crearea unor divizii noi, achiziții de companii din același domeniu de activitate și arii conexe, precum și extinderea serviciilor și a platformelor digitale atât la nivel local, cât și international”.

Appraisal & Valuation SA (fondată în 2010) este „deținătorul brandului NAI Romania, fiind unul dintre liderii de piaţǎ pentru servicii de evaluǎri și în același timp, reprezentantul exclusiv al NAI Global în România şi Republica Moldova. NAI Global reprezintǎ o rețea de companii imobiliare comerciale independente și unul dintre cei mai mari furnizori de servicii imobiliare comerciale din întreaga lume, formată din 5.000 de profesioniști și 375 de birouri în 55 de țări din întreaga lume. Portofoliul de servicii al companiei cuprinde: evaluări imobiliare, evaluarea companiilor, evaluarea obiectelor de artă, a terenurilor agricole, a fermelor de producție, a halelor de depozitare și producție, precum și ale echipamentelor tehnice. Appraisal & Valuation SA este membru corporativ al Asociației Naționale a Evaluatorilor Autorizați (ANEVAR), organizație profesională de utilitate publică, fără scop patrimonial, din care fac parte evaluatorii autorizați care dobândesc această calitate, în condițiile legii”.

La Pescaderia By Alioli lansează serviciul Pescaderia 90 de minute

0

La Pescaderia by Alioli, una dintre cele mai importante pescării cu livrare rapidă în București și Ilfov, a lansat serviciul de livrare rapidă Pescaderia 90 de minute. Astfel, peste 30 de specii de pește și fructe de mare proaspete, aduse direct din porturile din Spania, Croația, Franța, Maroc și Constanța ajung la clienți în maximum 90 de minute de la plasarea comenzii. Produsele sunt vidate și transportate  în cutii izotermice biodegradabile, iar peștele crud și proaspăt este curățat, porționat și livrat în funcție de preferințele clientului (cu piele, fără piele, eviscerat, fluture pentru cuptor, etc.). Clienții care îl doresc gătit după rețetele deosebite marca Pescaderia by Alioli, au posibilitatea de a-l ridica în regim Take Away sau de a-l consuma pe terasa din locația situată în Pipera Plaza Șoseaua Nordului nr. 14, Voluntari.

“La începutul lui 2020 am fost nevoiți să ne reinventăm din cauza pandemiei. Am închis restaurantul și ne-am concentrat toată atenția asupra pescăriei online, pe care am adaptat-o după modelul de succes din Spania. Clientul nu mai este nevoit să se deplaseze la pescărie și să stea la coadă pentru a-și alege peștele proaspăt, ci intră direct la noi pe site, unde beneficiază de garanția calității și de livrare rapidă. Ne-a ajutat foarte mult și capitalul de încredere dobândit în perioada în care aveam food-truck-uri și restaurantul La Finca by Alioli. Am început să livrăm pește crud și gătit iar în scurt timp, nu mai făceam față comenzilor. Investiția în online și flota de mașini a fost de aproximativ 60.000 de euro. Mult mai importante au fost însă experiența noastră, percepția oamenilor despre noi, dar și recomandările din partea clienților fideli.

Acum, la aproape 2 ani distanță, serviciul Pescaderia 90 de minute este foarte bine pus la punct, acoperim toate sectoarele din București și localitățile din împrejurimi, iar livrările de pește proaspăt se face în maximum 90 de minute de la momentul confirmării acestora. În mai puțin de două ore, produsele sunt pe masa clientului, iar acesta se poate apuca de gătit”, spune Sorin Barbu, fondator La Pescaderia by Alioli.

Oferta La Pescaderia by Aliloli este extrem de variată. Bibanul, barbunul, somonul sălbatic, hamsiile și calcanul sunt peștii preferați ai bucureștenilor, în timp ce la capitolul fructe de mare, stridiile, creveții, midiile și caracatița se numără printre cele mai populare produse. Valoarea medie a comenzii este de 120 de lei, dar în rândul clienților La Pescaderia by Alioli există și preferințe extravagante.

“Spre exemplu, i-am livrat unui client foarte special din Pipera tartar de Carabinero (cei mai scumpi creveți din lume, care costă 150 de euro kilogramul), cu pește San Pedro (care ajunge la 80 de euro kilogramul). De asemenea tot in Pipera, cel mai mare și scump pește livrat de noi a fost un Dentex de 11 kilograme care a costat peste 700 de euro.

Acestea sunt însă cazurile speciale. Oricine își poate permite să comande de pe site-ul Pescaderia. Clienții noștri au, în general, venituri medii. Sunt oameni obișnuiți, fie că vorbim despre mame care încep diversificarea pentru copiii lor, familii sau cupluri tinere. Ceea ce îi unește este dorința de a se bucura de pește și fructe de mare proaspete și de calitate”, adaugă Sorin Barbu.

Serviciul Pescaderia 90 de minute este disponibil și pe tazz by eMAG, în categoria „Market”, cu livrare din 5 locații: Băneasa, Pipera, Piața Gemeni, Cobălcescu și Piața Vitan.

„Ne face plăcere să ne alăturam efortuluiLa Pescaderia By  Alioli de a livra la domiciliu pește proaspăt și de cea mai bună calitate. Prin tazz, ne-am propus să oferim mereu experiențe noi și de calitate clienților, iar Pescaderia 90 de minute vine perfect în completarea ofertelor dedicate persoanelor care vor să mănânce bine, direct la ei acasă”, spune Răzvan Acsente, Growth & Strategy Director tazz by eMAG.

Pentru finalul de an, La Pescaderia by Alioli estimează o creștere a comenzilor cu 50%, iar cifra de afaceri estimată pentru 2021 este de 2 milioane de euro. Pentru a face față cererii, în luna noiembrie, o nouă pescărie se va deschide în Corbeanca. Clienții se pot bucura de produsele proaspete și în locațiile din Mega Image de la Piața Gemeni, Vitan, Băneasa și Cobălcescu. De asemenea, în primăvara anului viitor, afacerea se va extinde la nivel național, cu puncte de vânzare în Cluj-Napoca, Iași și Constanța.