SoftServe România, 200% creștere a numărului de angajați în țara noastră 

Date:

Compania IT SoftServe anunță o creștere pentru acest an a numărului de angajați din România în proporție de peste 200%, firma, de top european în domeniu, fiind prezentă pe piața locală din mai 2022. SoftServ și-a inaugurat primul sediu din România în București, în clădirea Charles de Gaulle Plaza din zona centru-nord, cu o suprafață utilă de peste 540 metri pătrați. De asemenea, SoftServe pune la dispoziția angajaților săi din Cluj-Napoca spații de lucru într-un hub de co-working din oraș. 

Prezentând noua ambianță din București, Dan Paraschiv, Country Manager, SoftServe România, subliniază că „SoftServe continuă să aibă o politică de lucru flexibilă, oferind tuturor angajaților posibilitatea de a alege liber de unde lucrează. Acest birou ne ajută să creștem acest nivel de flexibilitate și să venim în întâmpinarea colegilor care preferă să lucreze de la birou sau care au nevoie de un spațiu pentru diverse întâlniri de echipă. București și Cluj sunt, în prezent, orașele cu cei mai mulți angajați, dar modelul de lucru de la distanță ne permite să avem echipe oriunde în România. Printre orașele unde suntem prezenți acum cu mici echipe se numără Brașov, Iași și Timișoara. Am început în România ca angajator 100% remote și este un model cu care continuăm să operăm și pentru care suntem recunoscuți”. 

În ansamblu, flexibilitatea caracterizează folosirea și a spațiului, și a timpului de lucru în cadrul companiei, încadrate, desigur, într-o rigoare a exigenței angajamentelor profesionale, contractuale. 

Referitor la dinamica personalului angajat, managerul Dan Paraschiv precizează în sinteză: „Când am intrat în România, în mai 2022, eram doi angajați, eu și un recruiter. Anul acesta, vom încheia cu aproape 150 de colegi, de 3trei ori mai mulți  față de începutul lui 2023, și continuăm să creștem. Urmărim să ajungem la 250 de oameni până la finalul anului viitor”.

Compania le oferă angajaților un pachet de beneficii flexibile, cu sublinierea că angajații își compun singuri, în limita unui buget lunar, pachetul extrasalarial și că „toți angajații primesc 25 de zile de concediu de odihnă, precum și alte zile libere în plus pentru diverse evenimente personale sau familiale”. Alte beneficii constau în acces la wellbeing, educație etc.

Un punct forte la SoftServe îl reprezintă ecosistemul educațional SoftServe University. Din detaliile prezentate de Dorina Itu, este de reținut oferta de circa 1100 de cursuri dezvoltate intern și accesul la alte 10.000 de cursuri accesabile gratuit pe Udemy Business. De asemenea, „compania suportă costul certificării angajaților pentru o serie de tehnologii, contribuind astfel la dezvoltarea profesională accelerată a specialiștilor din companie”.

Compania dezvoltă parteneriate cu universități, oferind posibilități de practică și internship pentru studenți, cu perspectiva angajării la absolvire.

Sub aspectul implicării sociale, SoftServ ne informează că „are propria fundație caritabilă – Open Eyes – și propria platformă de crowdsourcing – Open Tech, prin care se implică în diverse programe sociale în toate țările în care este prezentă. Prin Open Eyes, compania a donat anul acesta 1,2 milioane de dolari pentru achiziția a 100 de ambulanțe pentru Ucraina prin programul Drive for Life. Această donație se adaugă celorlalte 123 de vehicule medicale donate de fundație în 2022 pentru a veni în ajutorul salvatorilor de pe linia frontului din Ucraina.

În primul an în România, compania și voluntarii SoftServe au susținut mai multe acțiuni de plantare din București, Cluj, Iași și Brașov, colaborând cu organizația Creștem România Împreună, parteneriat care va continua și în 2024. De asemenea, compania a lansat prin programul EmpowerU, care sprijină incluziunea grupurilor vulnerabile, cursuri de IT gratuite pentru persoanele strămutate ca urmare a războiului din Ucraina, în parteneriat cu Consiliul Național Român pentru Refugiați (CNRR). Primul curs, axat pe studiul HTML, se va încheia la finalul acestei luni”.

În sens definitoriu, SoftServe este „o companie globală de IT, care oferă servicii de dezvoltare software și consultanță. Circa 12.000 de angajați lucrează în peste 50 de birouri aflate în întreaga lume. Compania lucrează la peste 900 de proiecte active pentru clienți din America de Nord, UE și Asia. Printre clienții SoftServe se numără IBM, Cisco, Panasonic, Cloudera, Henry Schein, Spillman Technologies și alții. SoftServe este partener Google Cloud Platform, Amazon Web Services, Microsoft Azure, NVIDIA și al altor companii de tehnologie bine cunoscute”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...