Vlad Popescu, Norofert: Vom investi tot mai mult în cercetare

Date:

Norofert Group, principalul producător român de inputuri organice, va investi din ce în ce mai mult în cercetare în următorii ani, pentru a putea răspunde cerințelor pieței, dar și a schimbărilor climatice. Vor fi multe produse noi, dar și alte surprize pe care conducerea grupului le are pregătite.

„Inovația este un palier foarte important al companiei noastre și încercăm în fiecare an să investim din ce în ce mai mult în partea de inovație și cercetare, avem acorduri semnate cu USAMV București – Facultatea de Biotehnologie, sunt proiecte foarte interesante în lucru.

În același timp, încercăm să realizăm și o parte de cercetare în câmp prin loturi demonstrative pe care le facem în fiecare an cu fermierii noștri.

Toate produsele noi pe care le dezvoltăm au nevoie de o perioadă de timp de testare și în laborator, dar și în câmp pentu a fi validate, în acest fel cred că am ajuns la un sistem foarte bun de verificare și control cu care să putem să avem produse noi.

Așadar, cercetarea ocupă un loc foarte important în viața Norofert și cu siguranță vom investi din ce în ce mai mult în cercetare în următorii ani”, a declarat pentru Food Biz Vlad Popescu, CEO Norofert.

Grupul Norofert include mai multe companii specializate în produse pentru agricultura ecologică (Norofert Organic), produse pentru agricultura convențională (Karisma), la care se adaugă o linie de produse pentru grădinari și fermieri mici (Norofert Fito). Pe 3 martie 2020, acțiunile companiei au intrat la tranzacționare pe Bursa de Valori București, iar pe 5 iunie 2020, obligațiunile Norofert au debutat pe piața ATS-Bonds a BVB.

2020, un an plin de provocări

Anul trecut a fost unul imprevizibil și plin de provocări, ținând cont de pandemia globală și de contextul local al secetei severe din toată România.

Norofert a reușit să înființeze o filială în SUA, a continuat investițiile în fabrică și a început pregătirile pentru introducerea unei noi linii de afaceri în grup – cultivarea de teren în sistem ecologic (o fermă de 1.000 ha în județul Teleorman).

Pentru 2021, obiectivele sunt atingerea unei cifre de afaceri de 35 de milioane de lei în România, precum și generarea mai multor rezultate semnificative pe piețele externe, după cum afirmă Vlad Popescu.

De peste două decenii în piață

Înființată în 2000 ca afacere de familie, compania a început inițial ca importatoare de îngrășăminte de înaltă calitate de pe piețele occidentale în România.

În 2015, odată cu preluarea afacerii de către Vlad Popescu, societatea a început să producă îngrășăminte ecologice, produse fitosanitare organice, cum ar fi insecticide și fungicide precum și tratamente foliare și pentru semințe folosind rețetele sale originale.

Între 2017 și 2019, firma a înregistrat o creștere rapidă după ce a dezvoltat o tehnologie proprie numită Bio Chain și a lansat o premieră în sectorul agricol tableta efervescentă.

În 2020, acțiunile companiei au intrat la tranzacționare pe Bursa de Valori București.

Articol preluat de pe FoodBiz.ro

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...